recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Droppet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Droppet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Droppet
    Sendt: 14-Januar-2013 kl. 20:45
Ønsker at sælge en iPad 4 med 16 gb. hukommelse og 4G-antenne samt med et tilhørende iON kulfibercover til en værdi af ca. 600 kr. Med kvittering. Ingen ridser og meget velholdt. Fra 19-12-2012. MMS er for billeder. Befinder sig i Hjørring. HBO.: 4500 kr.

Redigeret af Ravnholdt - 16-Januar-2013 kl. 16:46
Til top
Sunny Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 05:54
Hvad er grunden til salg?
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 07:58
Hej

Jeg står og mangler pengene til et nyt TV.

Mit telefonnummer er: 53763009, hvis man har lyst til at se en MMS af det hele.

Med venlig hilsen
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 09:37
Hej

Jeg glemte at nævnte, at den er købt hos en dansk forhandler, og den dermed er med den danske garantilovgivning.

Med venlig hilsen
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 09:46
Hej

Nu højst bud over 4300 kr.

Med venlig hilsen
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 14:42
Hej alle

Tak for bud herinde fra, som jeg har modtaget, og på dba.dk, men jeg beholder nu iPad'en, da jeg har fundet en bedre løsning med hensyn til mine mediebehov, så at sige. Da, jeg ikke har en computer, kan jeg desværre ikke ændre trådtitlen. Jeg beklager.

Med venlig hilsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu