recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: væk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: væk
    Sendt: 16-Januar-2013 kl. 10:51


Toshiba HD-E1 HD-DVD afspiller m. 13 HD-DVD film (Blu-ray kvalitet).

Blandt andet "The Eagles Live in Melbourne"! Fantastisk koncert!


800 kr. + post.

Afspiller også opskaleret DVD i god 1080 kvalitet.

Emballage medfølger.

Porto er 100 kr.

Fast pris
Bytter ikke








Redigeret af stefthom - 10-Februar-2013 kl. 21:11
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 16:54
Nu med 2 koncerter

Eagles og Led Zeppelin
Til top
spursdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spursdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 09:04
Får du ikke solgt samlet, er jeg interesseret i koncerterne.
 
mvh
Jan
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 10:14
Uha... de er dyre.........
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 13:50
Bare lige en lille detalje, måske en god ide at tilføje din første post at denne HD-DVD afspiller kun understøtter op til 1080i opløsning
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 15:36
Ja. Det er virkeligt nederen...............
jeg kan ikke se forskel på P og I
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af stefthom stefthom skrev:

Ja. Det er virkeligt nederen...............
jeg kan ikke se forskel på P og I


Måske ikke, men der er så heller ingenmulighed for 24 Hz
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 15:48
http://crave.cnet.co.uk/homecinema/toshiba-hd-dvd-players-a-couple-of-tasty-updates-49291493/

"The second update, due later in the summer, will enable Toshiba's current HD DVD players, namely the HD-E1 and HD-XE1, to play movies back in the much-hyped 24p format. If you're a film fan, 24p means that you'll no longer have the 4 per cent PAL speed-up that has plagued DVDs for years, because film runs slightly slower than video, and the conversion meant an unnatura- sounding movie experience. It may not have bothered you, but some people really hate it."
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 22:44
nu ved jeg ikke lige hvordan du laver 24 Hz med en 1080i, den jeg har (altså E1 model med seneste firmware) kan i hvertfald ikke
 
men jeg skal ikke ødelægge din salgstråd, syntes bare du burde nævne det, det er jo ikke alle der ved den slags
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu