recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken receiver til BA A26?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken receiver til BA A26?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jabx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2009
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jabx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken receiver til BA A26?
    Sendt: 19-Januar-2013 kl. 11:28
Har købt 2 stk BA A26 ved hififreaks tilbud...
De er starten i et surround system som bliver udvidet senere.
Spørgsmålet er hvilken receiver?
Det bliver jo stereo i starten, skal det påvirke mit valg?
Har kigget Yamaha rx-v573 på tilbud i EG til 2500...
Lillebroderen med 5.1 som er fin til mig 2200 på nettet.
Ellers har de samme funktioner, så vidt jeg kan se..

Kan se højtalerne nævnes med 8 ohm og disse receivere er 6 ohm, betyder det jeg ikke vil udnytte højtalerne helt?
Er helt ny i det her, så hvad vil I foreslå mig?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 12:09
 
 Har selv lige købt en Marantz NR1403 fin lille 5.1 Reciver, spiller meget fint. Tilbud hos HI-FI Freaks Kr. 2795.-. Kører 6-8 Ohm. Har fuldt 5.1 Setup.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jabx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2009
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jabx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 12:36
Tak for svar...
 
Den havde jeg godt kigget lidt på, sorterede den i første omgang fra da den ikke understøtter airplay, som jeg gerne vil gøre brug af...
Men den er måske lidt mere kvalitet i forhold til yamaha rx-v573 eller f.eks. pioneer vx922??
Så kunne det jo være en god ide at vælge marantz og tilføje en airplay på anden måde?
Til top
Jabx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2009
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jabx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 13:00
Andre der har erfaring med Yamaha?
 
Med den marantz skal jeg tilføje en appletv, hvilket bringer prisen godt op og betyder et tvivlsomt salg af min wdtv live boks...
 
Men igen, spiller Marantz bedre kan det være den bedste løsning på sigt?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu