recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Xbox Slim 360 m. Kinect
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Xbox Slim 360 m. Kinect

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ImpulzE Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ImpulzE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Xbox Slim 360 m. Kinect
    Sendt: 21-Januar-2013 kl. 18:15
Jeg ligger inde med en Xbox Slim med Kinect (købt den januar 2011 hos GameStop), som jeg rigtigt ikke længere bruger og tænker på at sælge det hele. Men jeg vil gerne høre jeres meninger hvad jeg kan tillade mig, at sælge det for?

Tilbehør
Sort (mat) Xbox Slim 360 4GB m. 250GB harddisk
Kinect
Alt originalt tilbehør samt kasse.
1 stk. sort controller
1 stk. guitar

Spil
Guitar Hero: World Tour
Guitar Hero 3: Legends of Rock
Guitar Hero 5
Metal of Honor
Dirt
Dirt 2
Kinect Adventures
Kinect Sports: Season Two
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 23:00
Hvor i landet?
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 23:01
Og sidder hdd'en inde i maskinen, eller er det ekstern?
Til top
ImpulzE Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ImpulzE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 12:07
Intern hdd, i Solbjerg.
Til top
Friis1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Friis1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 08:03
Jeg vil gerne købe din Kinect+Kinect spil for 400 kr.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 08:50
konsol+kinect+kinect spil+controller = 1000 budt.
Til top
Zneacer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zneacer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 12:30
byder 1100
Hvor lang tid køre den?
Hvilket drev sidder der i?

Earthquake/Crown
Titan Tigris
Best speaker ever made !!
Til top
ImpulzE Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ImpulzE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 14:24
Jeg må vist hellere for en god ordens skyld klargøre statusen på tråden her. Dette var tænkt som en Vurdering af indholdet og ikke en auktionssalg, da jeg var/er uklar om det skulle/skal sælges.

Beklager hvis det ikke var skrevet tydeligt nok i indlægget. Jeg takker for jeres udkast af bud, men jeg vælger at beholde det lidt endnu - efter et ønske fra min kone.
Til top
Zneacer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 25-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zneacer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 15:07
ok.... Har lige sendt en pb.... Never mind then... Skriv hvis hun ombestemmer sig
Earthquake/Crown
Titan Tigris
Best speaker ever made !!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu