recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ? til ejere af Samsung UE55ES8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

? til ejere af Samsung UE55ES8005

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ? til ejere af Samsung UE55ES8005
    Sendt: 01-Februar-2013 kl. 22:45
Hejsa.
Jeg skal ud og have nyt tv her i weekenden. Havde egentlig bestemt mig for en 46" da det passer ift tv møbel hvorpå der står en center højttaler. Er dog kommet i tvivl om jeg skal have en 55" istedet, men er ikke sikker på at der er plads nok ift de ting jeg har hængende omkring tv´et. Mit spørgsmål er derfor, hvor stor afstand er der fra midten af jeres beslag (det der sidder fast på væggen) og ned til nederste kant af tv´et??? 
 
Til top
lbm_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lbm_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 21:34
Måske lidt sent, men 58-60 cm efter hvad jeg kan måle hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt...

Til top
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 22:04
Bedre sent end aldrig:0) Har ikke købt endnu, da de ikke havde flere i el-giganten (kun et par stykker i en enkelt butik og her prisen er steget ift for en uge siden.) Ekspedienten sagde at de ville få nye sendinger inden for kort tid, hvorfor jeg håber at prisen falder igen. 
Til top
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 22:05
Er det et wire-beslag du har?
Til top
lbm_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lbm_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 22:34
Ja det er det.
Til top
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 08:20
Super så er det tilsvarende det beslag jeg bruger og så burde jeg også få samme mål når jeg skal hænge tv´et op. Det kan nøjagtig vær der hvis der kun er 60cm fra midten af beslaget på væggen og ned til nederste kant af tv´et. De 60 cm, er det incl "logo" skiltet i bunden eller kommer denne oven i?
Til top
lbm_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lbm_ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 09:11
Det er uden logoet. (desværre lyder det til)..

Det er lidt svært at måle helt præcist, da TV'et er oppe at hænge.
Til top
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 09:39
Tak for indsatsen......Nu må vi se om det går:0)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu