recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor + lærred ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor + lærred ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor + lærred ?
    Sendt: 06-Februar-2013 kl. 10:29
Hejsa

Kommer der i fremtiden noget fælleskøb på projektor pakker f.esk

1. lowend porjektor + lærred
2. midend projektor + lærred
3. highend projektor + lærred


Efter hvad jeg kan se er der en del som mig der går med tanker om projektor køb og mange emner går igen omkring hvad man skal købe. Dette kunne være en stor hjælp med noget fælleskøb (dog ved jeg ikke om der er tilslutning)


Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 17:00
Tror ikke dit fælles køb vil fungere da din tråd er alt for bred.

Hvis man vil opnå en rabat ved fælles køb, så skal det være samme enhed som alle bestiller. 
Dine 3 listede ting vil ramme ca. 100% af alle lærreds + 100% af alle projektorer.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af skele2r skele2r skrev:

Hejsa

Kommer der i fremtiden noget fælleskøb på projektor pakker f.esk

1. lowend porjektor + lærred
2. midend projektor + lærred
3. highend projektor + lærred


Efter hvad jeg kan se er der en del som mig der går med tanker om projektor køb og mange emner går igen omkring hvad man skal købe. Dette kunne være en stor hjælp med noget fælleskøb (dog ved jeg ikke om der er tilslutning)



Jeg skal ikke tale på vegne af alle andre, men i hvert fald for high-end og formentligt også mid-end afhængigt af hvordan man definerer dét, vil det ikke fungere, da folks behov er meget mere individuelle, end ved f.eks. fladskærme. Hvis jeg kigger på de sidste 10 projektor-handler jeg har lavet, så tror jeg ikke der er to der har købt det samme - og jeg forhandler i praksis groft sagt ét projektor-mærke og ét lærreds-mærke... (jeg kan dog skaffe lidt af hvert).

Et low-end tilbud kunne måske fungere, her er problemet så at avancen hos de forhandlere der i forvejen er billige på den slags, er ekstremt lav og derfor er der ikke plads til at lave et tilbud der er bedre end hvad du allerede kan finde på markedet som det er. Kort sagt: No-go.

Iøvrigt, så vil jeg tro at mængden af spørgsmål i forummet om projektor-løsninger er over-repræsenteret, i forhold til hvor mange reelle potentielle købere der er. Dette skyldes at det er et emne mange finder svært, og derfor har mange spørgsmål til, i forhold til igen f.eks. at købe et fladskærms-tv. Det skyldes ikke mindst at der er dårlige muligheder for at se især det billige udstyr i funktion, så de fleste køber i blinde. Det giver selvsagt større usikkerhed, og dermed flere spørgsmål.


Redigeret af Otto J - 06-Februar-2013 kl. 21:43
Til top
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af skele2r skele2r skrev:

Hejsa

Kommer der i fremtiden noget fælleskøb på projektor pakker f.esk

1. lowend porjektor + lærred
2. midend projektor + lærred
3. highend projektor + lærred


Efter hvad jeg kan se er der en del som mig der går med tanker om projektor køb og mange emner går igen omkring hvad man skal købe. Dette kunne være en stor hjælp med noget fælleskøb (dog ved jeg ikke om der er tilslutning)



Jeg skal ikke tale på vegne af alle andre, men i hvert fald for high-end og formentligt også mid-end afhængigt af hvordan man definerer dét, vil det ikke fungere, da folks behov er meget mere individuelle, end ved f.eks. fladskærme. Hvis jeg kigger på de sidste 10 projektor-handler jeg har lavet, så tror jeg ikke der er to der har købt det samme - og jeg forhandler i praksis groft sagt ét projektor-mærke og ét lærreds-mærke... (jeg kan dog skaffe lidt af hvert).

Et low-end tilbud kunne måske fungere, her er problemet så at avancen hos de forhandlere der i forvejen er billige på den slags, er ekstremt lav og derfor er der ikke plads til at lave et tilbud der er bedre end hvad du allerede kan finde på markedet som det er. Kort sagt: No-go.

Iøvrigt, så vil jeg tro at mængden af spørgsmål i forummet om projektor-løsninger er over-repræsenteret, i forhold til hvor mange reelle potentielle købere der er. Dette skyldes at det er et emne mange finder svært, og derfor har mange spørgsmål til, i forhold til igen f.eks. at købe et fladskærms-tv. Det skyldes ikke mindst at der er dårlige muligheder for at se især det billige udstyr i funktion, så de fleste køber i blinde. Det giver selvsagt større usikkerhed, og dermed flere spørgsmål.

Hej

Ja det kan du jo selvfølgelig have ret i. For mit vedkommende er det en meget forvirende verden det med projektor og mange af de firmaer som jeg har set på projektor har de jo kun de dyrere løsninger. Derfor kunne et fælles køb af en "sikker" pakke jo være rart. bare sådan set ud fra et egoistisk synspunkt 
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 10:22
Kunne godt være interesseret i en JVC og tabtension pakke, hvis prisen er super.
Til top
smuld Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smuld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 22:02
Lyder faktisk som en god ide. For jeg ved at mange har kigget efter benq w1070. Men folk ved aldrig hvilket lærred de skal vælge
Qnap-659
tvix6600
Samsung ps51d8005
Onkyo 616
Kef 3005se
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu