recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kamera med bedste Picasa integration (upload)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kamera med bedste Picasa integration (upload)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kamera med bedste Picasa integration (upload)
    Sendt: 08-Februar-2013 kl. 13:29
Hej.

Jeg har ikke meget erfaringer med kompaktkameraer. Da jeg idag uploader alle mine billeder til Picasa, ønsker jeg et kamera der kan uploade til Picasa direkte via Wifi.

Jeg har kigget på Samsung MV900F, men synes ud fra Youtube-klip at dømme, at menusystemet ser lidt kedeligt og ikke særlig funktionelt ud. Jeg ønsker, så vidt muligt, at man let kan vælge hvilke billeder der skal uploades og gerne til hvilken mappe (tror MV900F blot automatisk opretter én mappe og uploader til denne).

Hvad mener I om Samsung MV900F i forhold til Picasa upload og er der andre kameraer I vil anbefale med denne feature?

Hilsen

Jan T


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu