recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Advarsel mod iOS 6.1 til iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Advarsel mod iOS 6.1 til iPhone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Advarsel mod iOS 6.1 til iPhone
    Sendt: 09-Februar-2013 kl. 10:10

Hej.

Læser at Vodafone i England advarer iPhone brugere mod at opgradere til iOS 6.1:


Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 09-Februar-2013 kl. 10:11
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 10:57
Har ikke oplevet problemer efter update til iOS 6.1. Men nu sender jeg nærmest heller ingen sms'er, men iMessage, da snart sagt alle har iPhones
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 11:34
Personligt har jeg ABSOLUT INGEN problemer med at have opdateret til 6.1.. (kun lige baby sygdommene fra evasi0n jailbreaken der nu er fixet) tværtimod, min 3G forbindelse er faktisk kun blevet bedre med update.. før var jeg heldig hvis jeg kunne få 3 stregers dækning på 3G hvor jeg bor, nu har jeg 3-5 det meste af tiden! (på nær på lokummet sjovt nok, om det så skyldes det et indelukket gasbetons rum, eller andre ting skal jeg ikke ku udtale mig om LOL)

så ingen problemer her! Wink
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 11:40
Jeg oplever ingen problemer, eller det skulle måske lige være batteriet. Det virker som om, at det tømmes hurtigere, men er ikke sikker Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu