recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Brugeranmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugeranmeldelse af Waoo TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugeranmeldelse af Waoo TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af minii minii skrev:

Rigtig fed artikel, og test i har fået lavet. Er selv Waoo kunde, og har været det i nogle år, igennem SEAS NVE. Dog bliver jeg lidt trist, når jeg ser det dér med Coax delen. Har selv et PacketFront modem, som ikke understøtter/har Coax udgang, så er tvunget til at have bokse rundt omkring el. køre gennem media centeret.

Er der nogen ulemper ved den boks i bruger? Her tænker jeg porte som er låste, som ej kan åbnes og stabilitet.



Vi bruger stadig en almindelig Netgear router som er sat til fibermodemmet, men jeg mener faktisk at der er noget indbygget router i forvejen.

Mine forældre har lige fået samme type modem og router og det lader til at man ikke umiddelbart kan connecte til hinanden via ftp - opdagede jeg da de ud-af-til havde én ip mens routeren havde en anden ip på et andet segment. Det hurtige svar fra Sydenergi support var følgende:

"Det er rigtigt med de ip’er de har i dag. De er centralt hos os router gennem en nat44 router, hvor vi har flere kunder på samme offentlige ip. Det er desværre nødvendigt da vi ikke længere kan få tildelt flere ipv4 adresser. Den eneste vej udenom er med en fast ip til 39,-/md hvor man tildeles en statisk offentlig ip."

Så der er desværre en begrænsning mht. portene - som dog kan løses med en fast ip.
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 16:50
Syntes bare det er utrolig at sådan en ny boks ikke kan køre digital lyd gennem HDMI. Som er blivet et standard
Hvem fanden kan finde på det i 2013
Power
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af duppe duppe skrev:

har lige et hurtigt spørgsmål - blev noget imponeret over specielt tv uden box delen, som er det der har stoppet mig tidligere. Er alle kanalerne der på de øvrige tv+ (altså også hd-kanalerne?)

Vær opmærksom på at Dvb-c løsningerne (desværre) er meget forskellige fra elselskab til elselskab. Nogle steder er det gratis at få de samme kanaler som i waoo iptv leveret som dvb-c, andre steder koster det lidt ekstra og andre steder igen (som f.eks. I det gamle Profiberområde hvor jeg bor) koster det dobbelt op Confused Fordi man skal købe canal digital family mix til smask 300kr/md oven i waoo iptv pakken Confused 

Håber snart det er slut.

Nb: Profiber bestod af TREFOR og Østjysk Energi og senere også Energi Horsens.
Til top
StylaH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Januar-2008
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StylaH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 22:03
Det har noget med rettigheder at gøre - ikke at det ikke er teknisk muligt Ouch
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 06:03
Oprindeligt skrevet af power power skrev:

Syntes bare det er utrolig at sådan en ny boks ikke kan køre digital lyd gennem HDMI. Som er blivet et standard
Hvem fanden kan finde på det i 2013
Power

Jeg har også brokket mig højlydt på deres FB-side. Jeg mener det er fordi, at det kun er hdmi-1.1 at der ikke kan køre den digitale lyd samtidig.

Og ja, det er totalt til grin...

Jeg vil dog, som andre, fremhæve mulitirumsløsningen (via coax). Jeg bruger vores gamle antennekabler (levn fra da vi kørte på fællesantenne), og det fungerer fint (39/md ekstra).

Det kører både digitalt og analogt.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 10:45
Bare ærgerligt at os i Profiberområdet ikke har den mulighed, medmindre vi køber en Canal Digital FamilyMix (analog/digital) til 300kr/md !!! oven i Waoo 3 IPTV !!!

Hvad sker der lige der?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu