recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT ! iMac 27" - Den helt nye topmodel !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT ! iMac 27" - Den helt nye topmodel !

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT ! iMac 27" - Den helt nye topmodel !
    Sendt: 19-Februar-2013 kl. 10:59
Hej,

Den nye iMac, 27" - 3.2 GHz, 8GB ram, 1TB HDD og NVIDIA GeForce GTX 675MX m. 1GB til salg...
Der er tale om den helt nye model med tynd kant, super lækker og flot maskine, men jeg har fortrudt købet af flere grunde, bl.a. pga personlige årsager...

Og da jeg ingen mulighed har for returret maskinen, da den er taget i brug vil jeg prøve at se om en af Jer kan bruge maskinen.
Maskinen er 1½ uge gammel og er i perfekt stand, altså som ny!

Orginal embalage og kvittering haves naturligvis og den befinder sig i Randers.

Billede

Billede

Pris 14.000 kr. (spar 2000 kr i forhold til dagsprisen)

Jeg bytter ikke med noget, prisen er rimelig fast :-)

Redigeret af Sbht - 21-Februar-2013 kl. 09:25
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 13:57
Den er da fandeme lækker!
Har lige bestilt udstyr fra komplett.. Ellers var jeg sgu hoppet på. Held og lykke med salg
Til top
Jakobsen88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobsen88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2013 kl. 23:04
Apples produkter går for ret høje priser på dba.dk, men du kommer nok desværre til at tage et tab på den uanset hvad. Havde jeg været dig, så havde jeg helt sikkert også smidt den derind :-)
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 08:32
Annoncen køre flere steder, og jeg er i forhandlinger med et par stykker, men intet er afgjort endnu.
 
Så bud er stadig velkommen :-)
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 20:43
Solgt
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 21:43
gider du skrive den er solgt i emne feltet, det er komplet spild af tid at man skal sidde og læse det hele for så at se den er solgt. 
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 09:25
Sorry, det er hermed gjort !
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu