recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Microsoft   Surface Windows RT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Microsoft Surface Windows RT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Microsoft Surface Windows RT
    Sendt: 21-Februar-2013 kl. 10:02
Hej
et kort spørgsmål er det nogen der har købt Microsoft Windows RT, er den pengende hver, hvordan er den at bruger.
mvh
Jan B
Mvh Jan B
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

Hej
et kort spørgsmål er det nogen der har købt Microsoft Windows RT, er den pengende hver, hvordan er den at bruger.
mvh
Jan B
hvis jeg var dig, ville jeg købe tablets med alm. Win 8 så du også kan bruge alm Windows programmer
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 10:47
Windows RT er superlækker i daglig brug. Helt på højde med andre tablets.

Ang. RT og PRO ville jeg nok lige overveje hvilket brug tabletten skal bruges til RT til tabletopgaver og PRO til udvidede tabletopgaver/PC opgaver.

Vi købte RT pga alm tablet forbrug (surf medier osv)

BS
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 09:09
Ja det er svært Rt eller pro, Bære bare eller Tables.
Jeg havde en Ipad som jeg har solgt og ville så købe en ny model, Problemet er bare med Ipad at det er noget besværligt at arbejde med når man arbejder med mange office dokumenter, ja jeg ville gerne kunne bruge ipag i stedet for at have min Mac pro med på job. 
Så derfor over vejer jeg windows RT, for den kan hvis alt det jeg skal bruge på jobbet. men så mangler den nok de mac ting Airplay mm. når jeg er hjemme. Uhm det er ikke nemt.

Ps arbejder offshor så når jeg skriver jobbet så er det i fri tiden, hvor jeg bruger Ipaden

Mvh
Jan B
Mvh Jan B
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu