recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ændre navn på SGS3 Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ændre navn på SGS3 Mini

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ændre navn på SGS3 Mini
    Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:29
Hej Forum,
Jeg har fået en SGS3 Mini som køre Android 4.1.2
Jeg ville gerne omdøbe telefonen til noget som man genkender når man f.eks. skal connecte til anden hardware via Bluetooth, men kan ikke finde noget sted at foretage denne ændring.
Nogen som er klogere end mig ?
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:51
På min SGS2 skal jeg have tændt bluetooth, gå ind i indstillinger, vælge bluetooth menuen. Når jeg står der trykker jeg på menu-knappen hvor der kommer en menu med "Omdøb enhed".
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 13:02
Hej khj4200,

Ja da, der var den jo, 1000 tak for hjælpen
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu