recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sonos : kan ikke spille med variabel lydstyke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sonos : kan ikke spille med variabel lydstyke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: sonos : kan ikke spille med variabel lydstyke
    Sendt: 22-Februar-2013 kl. 15:04
efter jeg har opdatertet i dag til nyest firm

så er jeg løbet ind i det problem at sonos ikke vil lade mig høre musiken med variabel lydstyrke den vil kun spille det med fast lydstyrke .

det te gør jeg er nød til at bruge forstærker til at styre lyden  og eq er så der med slåget fra ..

nogen der ved en løsning til det problem ?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 15:17
Hvis du nu starter Sonos programmet op på din computer. Der finder du Administrer i toppen, under den fane vælger du instillinger. Under instillingsvinduet vælger du til venstre "rumindstillinger" ude til højre vælger du så det rum, som du har problemer med, og der kan du så vælge variabel eller fast. Herefter skulle det virke.
Du kan sikkert også gøre det fra din remote app på din smartphone.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu