recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvis i stadig tvivler HT-P1200...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvis i stadig tvivler HT-P1200...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
varez Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Maj-2006
Sted: United Kingdom
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvis i stadig tvivler HT-P1200...
    Sendt: 19-Maj-2006 kl. 09:21

HT-P1200 Gallery

Jeg fik endeligt købt mit for et par uger siden, og ud over at ligne en million spiller det perfekt både i stereo og surround.

Jeg testede SACD funktionen med Pink Floyds Dark Side of the Moon (SACD). Det skal opleves!!! Jeg har aldrig hørt musik på dette niveau. En skam der ikke er det store udvalg endnu, men det er vist vildt dyrt at producere.

Saving Private Ryan er nok en af de bedste film til test af surround. Lyden er utroligt detaljeret men sub'en skal lige skrues op for at få dybden med. Til jer som selv har systemet vil jeg gerne høre jeres mening: 9.1 Virtual Surround er overvældende - måske skal jeg bare vænne mig til det, men jeg synes næsten at der er for meget spark i baghøjtalerne og en del ekko. Bypass er den funktion jeg bruger oftest da talen er mere centreret og klar - hvilken surroundfunktion foretrækker i til film?

Jeg valgte at tilslutte TV'et med component istedet for HDMI. Jeg skulle bruge 10 meter, og jeg har hørt at HDMI ikke er stabilt over en så stor afstand. Et godt component-kabel er mere stabilt og kvalitetsmæssigt er det på højde med HDMI. Desuden gemmer jeg HDMI-indgangen på mit TV til jeg får en Playstation 3 

Til sidst - en virkelig fed feature er USB - jeg har ofte min iPod tilsluttet anlægget, og overvejer at købe en ekstern harddisk så jeg kan se divX film - godt tænkt Samsung!!!

 

Til top
Ravn85 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2006 kl. 21:00
Fuck den er blæret - købte den gerne hvis jeg ku slippe for højtalerne(har mine egne :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu