recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG669T råd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG669T råd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG669T råd
    Sendt: 26-Februar-2013 kl. 19:47
Hejsa. Jeg står og skal finde et nyt tv 3D 32''. Derfor LG669T hvis jeg kan leve med et ikke nær så godt sort niveau som på Samsung ES6705. 

Sort niveauet er ikke specielt godt, ved brug af Cinema 21:9 hvor der skulle være grå bjælker foroven og forneden. 

Mit spørgsmål er derfor: Kan man leve med sortniveauet og hvilke indstillinger har i brugt at kalibrere det rigtigt? Fra en anden bruger er det disse indstillinger:

Jeg bruger kun game (eller spil) indstillingen. 
Men cinema og bruger gav gode billeder, men det var her jeg oplevede synk problemer 
Indstillinger: 
Energibesparelse: sluk 
Indstilling: Spil (bruger) 
Baggrundslys: 60 
Kontrast:90 
Lys: 50 
Skarphed: 15 
Farve: 55 
Farvetone: 0 
Farvetemp: 0 
Avanceret: 
Dynamisk kontrast: sluk 
Dynamisk farve: sluk 
Clear white: sluk 
Super opløsning: sluk 
Gamma: mellem 
Billedvalg: 
Støjreduktion: sluk 
Mpeg støjreduktion: sluk 
Sort niveau: lav 
Eye care: sluk 
Lokal nedtonet LED: mellem 

Det er de indstillinger jeg bruger, og er rigtigt godt tilfreds. 
Har søgt, men har ikke kunnet finde andres indstillinger, ej heller på anmeldelser, 
Jeg har som udgangspunkt brugt den indstilling Rasmus brugte på LM760 

http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=182315#182315
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 20:11
 
 Har et 7005, bruger Biograf, Baggrund 9, kontrast 67, lys 63, skarp 30, farve 48, hudfarve -2, LED motion On, Motion lys Off.
 
 Til hjælp med indstillinger er brugt DVE. http://www.av-connection.dk/?PNo=DVE-HDBRD&ML=1087
 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 22:13
Forventer ikke at det er de samme indstillinger som bruges på LG og Samsung? Men tak det skal jeg nok skrive hvis jeg vælger Samsung
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 22:14
Overvejer også at købe den blu-ray når jeg køber nyt tv, medmindre der er nogle der har gode erfaringer med indstillinger af det tv jeg vil købe
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu