recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan hente GPS adresser?HTC Sensation.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan hente GPS adresser?HTC Sensation.

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

GPS'er og smartphone GPS'er er ikke indrettet til at håndtere koordinater i form af tal/bogstaver så vidt jeg ved. Det er muligvis et andet device du skal ha' så.


Igen - det kan man på Nokia smartphones (Symbian og Windows Phone)!
Man skifter blot til offline tilstand, og indtaster herefter koordinaterne - f.eks. 52.16589 13.25478

M.v.h.

Dette virker også fint på Kort på iPhone. Wink

Såfremt den rette placering er 14943 Trebbin Tyskland. 

Edit. man skal ikke ændre indstillinger el. bare taste koordinaterne...




Redigeret af Beanie - 27-Marts-2013 kl. 14:36
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 09:21
OK tak for alle jeres svar og bemærkninger,det har givet mig lidt at tænke over,jeg vil nu søge videre for at finde den bedste løsning for mig.
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu