recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
duppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D spørgsmål
    Sendt: 30-Marts-2013 kl. 09:48
Hej

har et måske dumt spørgsmål, jeg ikke kan google mig frem til. Jeg har en samsung blueray hhd optager den understøtter 3d (Samsung bd-E8300n), det må være aktive briller samsung bruger?!?
Jeg har fået tilbudt et lg-tv som har 3d, men det er passive briller.
Nu er mit 100000 kr spørgsmål, kan jeg ikke købe 3d blueray film, afspille på samsungen og vise dem på lgén - vil det aldrig give 3d, eller bestemmer tvét hvilken 3d den skal vise?

Håber det er lidt forståeligt, men har tabt sutten lidt her, og kan ikke google mig frem til et svar?

på forhånd tusind tak for al hjælp
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 09:57

Det er naturligvis den måde TVet viser det på der er gældende.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
duppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det er naturligvis den måde TVet viser det på der er gældende.


okay - tusind tak, så må jeg have forstået det korrekt, mine tanker var, at enten bestemte tvét eller at det ikke kunne lade sig gøre.
Det forklarer så hvorfor der ikke stå hvilken type 3d det er på blueray kasserne

tusind tak
Til top
duppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af duppe duppe skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det er naturligvis den måde TVet viser det på der er gældende.


okay - tusind tak, så må jeg have forstået det korrekt, mine tanker var, at enten bestemte tvét eller at det ikke kunne lade sig gøre.
Det forklarer så hvorfor der ikke stå hvilken type 3d det er på blueray kasserne

tusind tak


lige et tillægs - lg´s måde er det side by side 3d?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 10:20

Det er ligesom alle andre begge dele.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
duppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det er ligesom alle andre begge dele.


Undskyld, ny skal jeg nok holde igen med de dumme, i spec på tv står der
3d-type FPR (CINEMA 3D)
Format S/S, T/B, F/S

har det ingen betydning for side by side eller hvad de nu hedder?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 10:31

BDer er S/S og det kan TVet og BD afspillleren.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
duppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér duppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 10:32
tusind tak for tålmodigheden, jeg blev meget klogere.

Go påske
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu