recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B B&w cmc Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B B&w cmc Center

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B B&w cmc Center
    Sendt: 30-Marts-2013 kl. 14:42
hey derude :).

Jeg står tilbage med min b&w center, som jeg gerne vil sælge. eller bytte om det til fronthøjtalere.
Højtaleren skal dog være pæn, samtidig kunne spille godt. Jeg har mulighed for at smide 5000 + center.

Centeren er vel cirka 2år, og ikke blever brugt det sidste år, efter jeg har solgt alt andet grej. Den kan dog høres inden køb. Den har ingen ridser overhovedet. og diskanten har spillet minimalt lidt, efter der var kommet en ny i af hifiklubben.
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 14:44

Centeren er dog i farven wenge. glemte jeg lige at nævne.

Hvis nogen står inde med et par cm7 i farven wenge, så sig endelig til :)
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 18:43
Bump
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 19:36
du har også glemt hvor den befinder sig...............
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu