recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital
    Sendt: 25-Juli-2013 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Oprindeligt skrevet af Lytro Lytro skrev:

Du taler bare med en af Canal Digital´s forhandler, så får du det, du skal bruge, uden problemer.
Hvor bor du henne, måske kan jeg hjælpe.
Bor du i Jylland så finder du en derover Wink
 
Lynge Smile
 
Hej..
 
Jeg bor i Rødovre.Wink
 
Jeg har boks, som jeg er rigtig glad for, den løser alle mine behov til UG. Jeg har også en Parabol, klar til brug, jeg overvejer bare at skifte fra Viasat, som vi har nu, efter at Canal Digital har fået TV3 giver Viasat ingen mening hos os mere.
Jeg skal altså bare bruge et kort/abonnement, uden boks eller tekniker.
Jeg har lige snakket med Canal Digital, jeg kan godt slippe for en tekniker og parabol, i stedet for det vil de gerne give første måned gratis, det er jo okay.
 
Men jeg kan ikke slippe for at få enten en boks, eller et CA-modul, som kortet skal "parres" med.
Jeg er ret sikker på at min nuværende boks kører problemfrit, men jeg tænker at jeg tager Canal Digitals boks med, for en sikkerheds skyld.
 
 

hej
fik du et CA-modul, som du kunne bruge i din gamle box? jeg spørg fordig jeg er interesseret i at hør om kortet kun parres med ca-modul og ikke godkendt box?
 
 
Hej
 
Jeg endte med at få en boks "Entertain Mini" med, som jeg ikke bruger.
Kortet har jeg sat i min egen (dream)boks, som virker problemfrit, uden CA-modul.
Altså, ingen parring, det kører bare.Wink
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Oprindeligt skrevet af Lytro Lytro skrev:

Du taler bare med en af Canal Digital´s forhandler, så får du det, du skal bruge, uden problemer.
Hvor bor du henne, måske kan jeg hjælpe.
Bor du i Jylland så finder du en derover Wink
 
Lynge Smile
 
Hej..
 
Jeg bor i Rødovre.Wink
 
Jeg har boks, som jeg er rigtig glad for, den løser alle mine behov til UG. Jeg har også en Parabol, klar til brug, jeg overvejer bare at skifte fra Viasat, som vi har nu, efter at Canal Digital har fået TV3 giver Viasat ingen mening hos os mere.
Jeg skal altså bare bruge et kort/abonnement, uden boks eller tekniker.
Jeg har lige snakket med Canal Digital, jeg kan godt slippe for en tekniker og parabol, i stedet for det vil de gerne give første måned gratis, det er jo okay.
 
Men jeg kan ikke slippe for at få enten en boks, eller et CA-modul, som kortet skal "parres" med.
Jeg er ret sikker på at min nuværende boks kører problemfrit, men jeg tænker at jeg tager Canal Digitals boks med, for en sikkerheds skyld.
 
 

hej
fik du et CA-modul, som du kunne bruge i din gamle box? jeg spørg fordig jeg er interesseret i at hør om kortet kun parres med ca-modul og ikke godkendt box?
Mvh
Svsommer
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2013 kl. 13:37
Smile
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2013 kl. 13:13
Problem er til, for at blive løst Big smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2013 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af Lytro Lytro skrev:

Du taler bare med en af Canal Digital´s forhandler, så får du det, du skal bruge, uden problemer.
Hvor bor du henne, måske kan jeg hjælpe.
Bor du i Jylland så finder du en derover Wink
 
Lynge Smile
 
Hej..
 
Jeg bor i Rødovre.Wink
 
Jeg har boks, som jeg er rigtig glad for, den løser alle mine behov til UG. Jeg har også en Parabol, klar til brug, jeg overvejer bare at skifte fra Viasat, som vi har nu, efter at Canal Digital har fået TV3 giver Viasat ingen mening hos os mere.
Jeg skal altså bare bruge et kort/abonnement, uden boks eller tekniker.
Jeg har lige snakket med Canal Digital, jeg kan godt slippe for en tekniker og parabol, i stedet for det vil de gerne give første måned gratis, det er jo okay.
 
Men jeg kan ikke slippe for at få enten en boks, eller et CA-modul, som kortet skal "parres" med.
Jeg er ret sikker på at min nuværende boks kører problemfrit, men jeg tænker at jeg tager Canal Digitals boks med, for en sikkerheds skyld.
 
 
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2013 kl. 11:20
Du taler bare med en af Canal Digital´s forhandler, så får du det, du skal bruge, uden problemer.
Hvor bor du henne, måske kan jeg hjælpe.
Bor du i Jylland så finder du en derover Wink
 
Lynge Smile


Redigeret af Lytro - 31-Marts-2013 kl. 11:22
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af R Svendsen R Svendsen skrev:

Du kan ringe i morgen vis det skulle være.

http://www.canaldigital.dk/Kontakt/
 
Tak, det prøver jeg.Wink
Til top
R Svendsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2013
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér R Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 21:47
Du kan ringe i morgen vis det skulle være.

http://www.canaldigital.dk/Kontakt/
TV: Panasonic TX-P50VT50 | Front: ELAC FS-257 | Center: ELAC 241CC | Bag: ELAC WS-1235 | SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra | Yamaha RX-A1010 | Dyrholm audio kabler.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 20:55
Hej igen..
 
Ja, det er nok smartest at jeg ringer og snakker med dem på tirsdag.
 
1000 tak for svar/hjælpWink
 
Rigtig god påske..
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

  det ser lidt ud som om man er "tvangsindlagt" til at få deres box, og besøg af en tekniker, ved bestilling af nyt abonement 

Hej Damhus.

Jeg prøvede at se hos en af deres forhandlere. Hvis man vælger en HD Entertain mini boks
og siger Nej tak til installation koster det 0 kr, så hvorfor ikke tage boksen med.
Jeg forventer at man alligevel er bundet i 6 mdr:


Andre forhandlere har sikket samme eller bedre tilbud?

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 30-Marts-2013 kl. 20:49
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 20:46
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:

Oprindeligt skrevet af R Svendsen R Svendsen skrev:

De har en kunde service der kan du ringe, og sikkert få klaret det du skal bruge.Smile
 
Jo, jo. 1000 tak, det har du helt sikkert ret i.Smile
 
 
Hej...
 
Jeg har selv sat parabol, kabling m.m. Og jeg har hver gang - stort set - snakket med kundeservice og  modtaget diverse kort e.l. pr. post.
 
Senest har jeg forlænget medlemsskabet og netop modtaget deres lille boks, som skal sættes på netværket, hvor jeg har Medieboksen allerede... Og den kom uden nogen tekniker-besøg e.l. Men jeg kontaktede også selv kundeservicen...
 
Prøv at ringe til kundeservicen i åbningstiden. :-)
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af R Svendsen R Svendsen skrev:

De har en kunde service der kan du ringe, og sikkert få klaret det du skal bruge.Smile
 
Jo, jo. 1000 tak, det har du helt sikkert ret i.Smile
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu