recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Video_TS på DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Video_TS på DVD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chand1010 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2008
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chand1010 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Video_TS på DVD
    Sendt: 30-Marts-2013 kl. 20:20
Hej Recordere

Jeg håber på, at der er nogen, der kan hjælpe mig trods den næsten hellige påskelørdag. Jeg er bestemt ikke den store IT-nørd, men efter at have undersøgt internettet uden held, forsøger jeg mig her. 

Jeg er ved at lægge mine gamle Video8-bånd over på DVD-skiver. I den forbindelse har jeg købt en Plextor av200-converter, som kan lægge klippene over som VideoTS-filer. Da hvert bånd indeholder klip fra forskellige årstal, vil jeg gerne have lagt de enkelte klip over, så jeg efterfølgende kan sortere dem på DVD-skiverne. Efter flere timers søgen fandt jeg ud af, at man med reauthor i DVDShrink kan samle flere VideoTS-filer sammen til én. Efterfølgende brænder jeg så denne samlet fil over på en DVD-skive med Free DVD Video Burner. Det lyder umiddelbart simpelt, men der er ét problem. Når jeg sætter DVD'en i en DVD-afspiller afspiller den alene det første klip lige så mange gange, som der er klip. 

Håber I forstår mit problem og der er nogen, der har en løsning på det. 

Med venlig hilsen
Charlotte
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2013 kl. 20:54
Prøv med ImgBurn. Det kan downloades gratis.
Til top
Chand1010 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2008
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chand1010 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 21:04
Tusind tak for hjælpen. Det var åbenbart lige det, der skulle til :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu