recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airties 7120 med ny router og nu intet billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airties 7120 med ny router og nu intet billede

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 08:00
Fordi Waoo er ikke bare Waoo. Det er jo forskelligt hvilket udstyr det pågældende energi selskab bruger.
Dine forældre har nok et andet energi selskab end din ven.

Det køre vel også ved din ven? Det kunne jo være dig som sætter printeren op forkert og måske bærbaren kun har G netværk så er rækkeviden altså ikke super lang.

Men jeg siger det lige igen ring til support og få hjælp af dem. 
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
TehTDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-November-2011
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TehTDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Fordi Waoo er ikke bare Waoo. Det er jo forskelligt hvilket udstyr det pågældende energi selskab bruger.
Dine forældre har nok et andet energi selskab end din ven.


Min kammerat har trefor, mine forældre har trefor så nej det er samme selskab ;)

Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Det køre vel også ved din ven? Det kunne jo være dig som sætter printeren op forkert og måske bærbaren kun har G netværk så er rækkeviden altså ikke super lang.

Men jeg siger det lige igen ring til support og få hjælp af dem. 


Ved ikke hvad går galt, var bare ham der sagde at det der udskrivning ikke virkede. Han kunne fint få det sat op men når han skulle skrive ud så virkede det ikke. Men synes bare det virker sjovt at han har problemer med sin forbindelse og at de har haft skiftet routeren flere gange uden at det hjælper.

Med den nye router kunne han trække 30/30 men så ingen tv, og med tilgin sat til var vi nede på 15/15 hvilket jeg synes er ret underligt.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 09:49
Okay så har de forskellige bokse siddende :)

Mine forældre har også en boks med et stik så en tilgin router.

Jeg har selv en boks med flere udgange.

Tror i måler på trådløst ikke med kabel. 

Jamen så kan du jo udelukke routeren hvis den er blevet skiftet så mange gange.


Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 19:14
Vi har en boks med plads til 6 netkabler på og et stik til coax kabel til dvb-c også. Vi har vores egen router på og kører med to kabler. 

Dog overvejer vi droppe Airties boksen og bruge dvb-c signalet i stedet. Ikke fordi der er nogle former for problemer med den, men fordi vi bare ikke får brugt de features med starte forfra osv. Så kan vi lige så godt bare smække en harddisk til tv i stedet og optage den vej..
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu