recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vild sag ved SonyCenter Odense Taberen forbrugeren
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vild sag ved SonyCenter Odense Taberen forbrugeren

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
castillo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér castillo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 12:27
Længe leve forbrugerklagenævnets ekstremt lange behandlings tid JA

Butikken er gået konkurs !  Sagen er lukket !  Taberen mig ! 

Sony Center Odense kunne slippe afsted med:
Tv på værksted 8 uger i træk ! (11 uger i alt)
Stadig periodisk defekt panel efter rep. ! 
Ingen service elle opfølgning fra butikkens side !
Blive personlige, lagde mig på køl (tidligere kollegaer)
Afviste reelt krav om ombytning eller opsigelse af køb ! 
Jeg blev aldrig informeret om sagens forløb selvom varen var 8 uger på værksted ! 
Overholdte ikke aftale omkring levering af tv til min privat adresse. 

Sony DK har også været indeover denne sag! Men de kunne ikke stå til ansvar for hvordan et autoiseret Sony Center behandler deres kunder... Men Sonys lille erkendtlighed i form af en voucher, har vist sig heller ikke at være gyldig.  På 6 uge uden svar fra supporten har jeg igen henvendt mig til toppen af Sony, om at få enten ønskede produkt eller en gyldig kode. 
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 13:22
Øhh hvorfor er det ikke sony centerne der overtager garantierne, som jeg ser det er det en kæde og de burde klare det, på skiltet der var ved konkursboet henviser de jo selv til Sony centeret i århus.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu