|
Vild sag ved SonyCenter Odense Taberen forbrugeren |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
castillo
Bruger Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
Længe leve forbrugerklagenævnets ekstremt lange behandlings tid JA
Butikken er gået konkurs ! Sagen er lukket ! Taberen mig ! Sony Center Odense kunne slippe afsted med: Tv på værksted 8 uger i træk ! (11 uger i alt) Stadig periodisk defekt panel efter rep. ! Ingen service elle opfølgning fra butikkens side ! Blive personlige, lagde mig på køl (tidligere kollegaer) Afviste reelt krav om ombytning eller opsigelse af køb ! Jeg blev aldrig informeret om sagens forløb selvom varen var 8 uger på værksted ! Overholdte ikke aftale omkring levering af tv til min privat adresse. Sony DK har også været indeover denne sag! Men de kunne ikke stå til ansvar for hvordan et autoiseret Sony Center behandler deres kunder... Men Sonys lille erkendtlighed i form af en voucher, har vist sig heller ikke at være gyldig. På 6 uge uden svar fra supporten har jeg igen henvendt mig til toppen af Sony, om at få enten ønskede produkt eller en gyldig kode.
|
|
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8 CENTER: B&W XTC BAG: B&W XT8 SIDE: B&W XT2 SUB: B&W PV1 Kabler: Van den Hull |
|
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øhh hvorfor er det ikke sony centerne der overtager garantierne, som jeg ser det er det en kæde og de burde klare det, på skiltet der var ved konkursboet henviser de jo selv til Sony centeret i århus.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |