recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - slettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

slettet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: slettet
    Sendt: 22-April-2013 kl. 14:48
slettet....

Redigeret af thor-thor - 24-April-2013 kl. 19:17
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 22:13

Afhentning kan i øvrigt nok rykkes til senest onsdag eftermiddag...
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 09:43
Syntes seriøst du skal gå ud og aflevere den igen, det virker lidt weird det her i mine øjne.
Til top
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér david79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 17:52
Det koster lige nu 11000 hos El-giganten. Hvis der er nogle som er i nærheden og ikke fik det købt mens det var på tilbud, er det vel okay at kunne hente et som er 1,5 uge gammelt og spare 4000kr.
Der er jo stadigvæk fuld garanti og det hele. Synes det er fair at give andre chancen, når det nu ikke koster ham noget.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2013 kl. 20:39
Som David rigtigt skriver er det såmænd bare for at give en anden mulighed for at købe til EG tilbudspris, så ikke særligt "underligt".
Men hvis der ikke er interesse ryger det bare retur til EG.

Idet interessen indtil videre er ikke-eksisterende, regner jeg med at begynde nedpakning først på eftermiddagen i morgen.....
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 10:32
Ved mine forældre kiggede på skærmen, men nåede ikke tilbuddet.
Prøver lige og høre dem om interessen stadig er der
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af SuperBilleN SuperBilleN skrev:

Ved mine forældre kiggede på skærmen, men nåede ikke tilbuddet.
Prøver lige og høre dem om interessen stadig er der


Ok, det lyder fint.
Send lige en PB med tlf. nummer hvis det er aktuelt, så vi kan kommunikere hurtigt.
Hvis de er interesserede vil jeg gerne have det hentet senest i dag midt på eftermiddagen, da jeg ellers skal have det pakket ned og returneret til EG.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu