recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hamony Off button
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHamony Off button

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Emne: Hamony Off button
    Sendt: 24-Maj-2006 kl. 15:37
Hejsa

Er der nogen der ved hvordan jeg programere OFF knappen i toppen af min Harmony 865 remote?

Planen var at den skulle kunne slukke det hele: (tv, forstærker og Mediecenter)

Der sker intet når jeg trykker på den nu og jeg kan ikke se den i knap programeringen...
Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2006 kl. 16:25
Det gøres under - Activities - Customize - Change Options - Turn Off Unused Devices.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2006 kl. 16:29
OFF kan ikke programmeres specielt. Fjernbetjeningen husker selv hvilke apparater der bliver tændt under en given Activity. Når du derefter trykker på OFF knappen slukker den kun for dem den ved er tændt. (DVS hvis du har tændt apparaterne på anden måde, end ved brug af Activity menuerne på harmonyen, så sker der ikke noget når du bruger off knappen da den jo ikke er klar over at de er tændte.)
_____________
Peter
Til top
gonzo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2006 kl. 16:43

Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

OFF kan ikke programmeres specielt. Fjernbetjeningen husker selv hvilke apparater der bliver tændt under en given Activity. Når du derefter trykker på OFF knappen slukker den kun for dem den ved er tændt. (DVS hvis du har tændt apparaterne på anden måde, end ved brug af Activity menuerne på harmonyen, så sker der ikke noget når du bruger off knappen da den jo ikke er klar over at de er tændte.)
_____________
Peter

 

Harmony-remoterne er super...MEN de har meget svært ved at holde styr på hvad der er tændt og hvad der ikke er tændt. Det er ihvertfald min oplevelse. Også selvom jeg ALDRIG slukker/tænder mine maskiner fysisk, men kun via remoten.

- Gonzo
Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2006 kl. 16:52

Peter

Citér

 

Harmony-remoterne er super...MEN de har meget svært ved at holde styr på hvad der er tændt og hvad der ikke er tændt. Det er ihvertfald min oplevelse. Også selvom jeg ALDRIG slukker/tænder mine maskiner fysisk, men kun via remoten.



Skal det tolkes som om at det nemmeste er at lave en aktivitet der slukker det der skal slukkes?

Er der foresten et sted man kan hente de små billeder til remoten eller skal man lave dem selv?
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2006 kl. 11:12
Hele konceptet i harmony bygger på at man har aktiviteter til de forskellige ting man gerne vil, f. eks:

Se TV
Se DVD

"Se TV" aktiviteten skal så tænde for de apparater der skal bruges eks. TV og Sat tuner.
"Se DVD" aktiviteten skal f. eks tænde for TV og DVD afspiller.
Hvis "Turn off unused devices" er aktiveret for de enkelte aktiviteter som vist tidligere i denne tråd vil følgende ske:
Du aktiverer "Se TV". TV og Sat tuner tænder.
Nu er du færdig med at se TV vil f.eks gerne se DVD, og trykker på "Se DVD".
Nu vil SAT tuneren slukke og DVD afspiller tænde.
Når du er færdig med at se DVD trykker du på OFF. Fjernbetjeningen ved nu at TV og DVD afsp. er tændt og slukker kun for dem.

Det er yderst sjældendt at det svipser for mig ved daglig brug.

Mht til de små billeder har jeg ingen erfaring.

Der findes et godt Harmony forum på:
http://www.remotecentral.com/cgi-bin/mboard/rc-harmony/lis t.cgi

_____________
Peter


Redigeret af pfugl - 25-Maj-2006 kl. 11:18
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu