recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3d briller gt50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3d briller gt50

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3d briller gt50
    Sendt: 26-April-2013 kl. 09:30
Hej jeg har for nyligt købt et panasonic GT50 og jeg er stadig imponeret over det tv, virkelig godt tv.

Men nu ville kæresten og jeg gerne prøve og se lidt 3d på det. men syntes det er noget dyrt at købe 3d briller. Men har fundet nogen på amazon.co.uk er der nogen af jer der ved om de kan bruges?



Redigeret af sickchild - 26-April-2013 kl. 09:31
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 09:48
der er også nogen der siger at disse virker http://www.amazon.co.uk/Samsung-SSG-51002-Battery-Operated-Glasses/dp/B00BMQUKJW/ref=dp_ob_title_ce

men er der forskel på typen fra et engelsk gt50 og et dansk gt50 tv?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 11:14
Begge typer virker. Jeg kan personligt ikke lide Samsungs, da der kommer for meget lys ind fra siderne. De uoriginale har jeg ikke selv prøvet, men ud fra anmeldelserne hos Amazon, så virker de bare. Der er en, som ikke kan få det til at virke, men de kan jo være i stykker. Det er en god pris for de første du linker til.
Der er ingen forskel på tv i UK, i forhold til DK på 3D området.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 13:27
Okay jeg har bestilt et sæt med 2 par af dem fra samsung. da de var billigst og så er vi blevet enige om at prøve og køre 2 par ad de andre senere hvis de er bedre. men 240kr for 2 par er også en god pris så man kan se om 3d er noget for en.

og takker mange gange for hjælpen flemming. 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 13:37
Ja, de er billige. Jeg prøvede kort med et par magen til, og i forhold til de originale fra Pana, så kommer der for meget lys ind. Men hvis du kan, så mørklæg så meget som du kan. Det giver noget ekstra.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 13:39
Vi kommer indtil videre til at sidde i et helt mørkt rum når vi skal se 3D så derfor blev vi enige om vi godt kunne starte med de billige. 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 13:42
Så bliver det nok ikke så slemt.
Jeg synes det er ret fedt, at sidde og se lidt i 3D ind i mellem. Tegne og animations film, er så dem som gør det bedst. Men de gør det også godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 14:02
Har du nogen film du kan anbefalde, hvor 3D effekten er rigtig god?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 14:07
To på flugt, find Nemo. A Very Harold & Kumar Christmas, er en lidt underlig film, men den er lavet specielt, med 3D for øje. Der er flere ting, som næsten kommer ud af skærmen. Ellers de fleste tegne/animations film. Shrek 1-3 er knap så gode, men ellers er de fede de fleste.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 14:11
Mvh
Flemming Larsen
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2013 kl. 14:37
Takker dem vil jeg da prøve og finde.
Til top
LazTheGreek Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LazTheGreek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 08:12
Hvis du er interesseret, så har jeg et par originale panasonic 3D briller som er lavet til GT50 (2012 modellerne). De er helt nye. De koster 700 kr stykket. Du kan få begge to til 1 brilles pris, hvis du er interesseret. Jeg skal nemlig ikke bruge dem. 
Pioneer KURO 5090
Denon AVR-2808
Denon DVD-1800BD
B&W 684   (front)
B&W HTM62 (center)
B&W ASW608(Sub.)
B&W 686   (bagkaneler)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu