recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Downloadet viaplay-materiale
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Downloadet viaplay-materiale

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hannepande Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hannepande Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Downloadet viaplay-materiale
    Sendt: 26-April-2013 kl. 15:56
hej alle:-)
mit spørgsmål er kort og godt: kan man afspille downloadede viaplay film og serier i udlandet? Ved godt, at man ikke kan benyrte viaplay i udlandet som sådan, men gælder det også, hvis man har downloadet det man vil se først?
 
Mvh Hanne
 
Med venlig hilsen
Hanne Andersen
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 10:05
Jeg har lige hentet seneste version af Viaplay-app'en, og her er der en lille "kom i gang"-guide, hvor der bl.a. står at man kan downloade materiale som kan tages med, hvis man er et sted uden internetadgang eller i udlandet. Så svaret må være ja :-)

Men underligt nok står der ikke noget i deres OSS om det - eller rettere: jeg kan ikke finde det.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 11:02
Hvis du allerede bryder ophavsretten ved at afspille det i udlandet (downloadet eller ej), så kan du lige så hentet piratkopieret materiale....
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 11:35
mkirkelund: man kan godt lovligt hente materiale inde i viaplay appen som gemmes lokalt på eks tlf eller pad.. også afspiller det for den sags skyld på månen.. hvorfor skulle udbydere være interesseret i hvor man afspiller det... hvis man lovligt bruger de features der nu er i appen
bare man bruger materialet til sig selv
Mvh

René
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 15:48
mkirkelund: det er jo Viaplays eget forslag, så der er (forhåbentligt) ikke noget ulovligt i det. Læs hvad jeg skriver, inden du kommenterer.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Hannepande Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hannepande Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2013 kl. 16:01
superfint:-) det er jo ikke alle steder, der lige er wifi til rådighed. God service, at man ikke er helt begrænset i brugen af viaplay. Tak for svar:-)
Med venlig hilsen
Hanne Andersen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu