recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Grafikkort opgradering?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grafikkort opgradering?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 00:40
Oprindeligt skrevet af Lars78 Lars78 skrev:

 

Kan jeg snyde med de sidste 50watt eller skal jeg kigge efter noget lignende http://www.edbpriser.dk/grafikkort/powercolor-hd7750-1-gb-id-6676035.aspx ?


Hvis det er en god 400w strømforsyning er det ikke noget problem, er det en dårlig 400w strømforsyning kan du sagtens få problemer. Tror bare at jeg ville prøve med den du har, det er ikke et specielt strømkrævende kort.
Til top
Lars78 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2013
Sted: Sdr jylland
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 11:57

Så er der bestilt et nyt kort. Jeg har valgt at prøve med http://www.edbpriser.dk/grafikkort/xfx-radeon-hd-7750-1-gb-id-7100287.aspx?q=7750 og må så se om strømforsyningen holder Smile

Men vil gerne lige sige mange tak for alle de gode svar, og vender da lige tilbage når det nye kort er installeret Big smile

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 12:37
Tillykke med det.
Til top
Lars78 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2013
Sted: Sdr jylland
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 15:27

Så er det nye kort kommet ind af døren og er installeret. Tongue

Det kører sgu godt nu, og det virker til at den får nok strøm.

Så nu mangler der vist bare at takke for den kyndige og hurtige hjælp Embarrassed

TAK FOR HJÆLPEN ClapClapClap

Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 19:29
Velbekomme og tak for tilbagemeldingen.
mvh Infinity
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu