recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dell U2713H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dell U2713H

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dell U2713H
    Sendt: 04-Maj-2013 kl. 19:48
Hej,

Jeg har 2 af disse U2713H skærme stående, de er simpelthen noget af det bedste jeg har ejet!

Men da jeg næsten aldrig bruger skærm nr 2 overvejer jeg at sælge den :-)

Skærmen er 2-3 mdr gammel og er med kvittering, original emballage osv.
Der er ingen fejl ved skærmen overhovedet, altså ingen burn-ins, pixel fejl eller noget og den står i perfekt stand, altså ingen ridser eller skrammer!

Dagsprisen er cirka 5.500 kr
http://kortlink.dk/ccm2

Pris forslag 4.500 kr (1000 kr sparet i forhold til dagsprisen)
Evt. kom med et bud :-)

Den befinder sig i Randers, kan slæbes med til Århus, og jeg kan nok også sende den med post danmark, så fremt køber forudbetaler varens pris samt porto.

OBS. Salgstråden køre også på andre forums.

Redigeret af Sbht - 04-Maj-2013 kl. 20:21
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 10:02
Op Op
 
Evt. kom med et bud ?
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 10:43
Forstår ikke lige din dagspris:

http://www.cinemagic.dk/shop/dell-ultrasharp-u2713hm-266220p.html

Hvordan lyder 2500,- afhentet?

Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:

Forstår ikke lige din dagspris:

http://www.cinemagic.dk/shop/dell-ultrasharp-u2713hm-266220p.html

Hvordan lyder 2500,- afhentet?

 
Hej Sejrsen,
 
Dell har lavet 2 modeller en HM og en H model.
HM skal ramme den "alm" bruger, hvor H modellen skal ramme den lidt mere kræsen grafiker.
 
H modellen er derfor med bedre indmad da den kan håndtere 10Bit, den er kaliberet til næsten 100% perfekt SRGB og Adobe profil, altså næsten 100% perfekt farvegengivelse.
 
Dagsprisen ligger derfor noget højere på H modellen.
 
Jeg er amatør fotograf, og har derfor valg at betale for lidt bedre kvalitet, og ramme en bedre farvegengivelse :-)
 
Jeg kan fortælle at jeg har gamet Borderlands 2 i weekenden, og oplevede ingen problemer, det var en ren fornøjelse :-)
 
Nå Sejrsen, håber min forklaring gav en bedre forståelse af hvorfor jeg nævner dagsprisen ?
 
Hvis det havde været HM modellen, ville jeg notere dit bud på 2500 kr afhentet, det havde været fair :-)
EDIT: Her er link til H modellen på den siden du henviser til :-)


Redigeret af Sbht - 06-Maj-2013 kl. 11:02
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 11:03
Sorry...my bad
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 11:05
Den har desuden også 6ms hvor HM har 8ms opdateringshastighed.
 
Det er helt okay Sejrsen, jeg prøver bare at informere på bedste vis, så folk kan se hvorfor denne koster lidt mere end HM udgaven :-)
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 20:07
3900 kr er budt.
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 19:00
Op
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 19:12
4000 kr er budt
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 11:49
SOLGT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu