recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Panasonic 3D briller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Panasonic 3D briller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Panasonic 3D briller
    Sendt: 16-Maj-2013 kl. 00:40
Hej alle,
Min far har givet mig to 3D briller og en Viera Touch Pad, som jeg ønsker byttet til briller som virker til GT30 serien(samme brille som virker til VT20, Gt20 o.l.)

De briller jeg har er dem som følger med til WT50 serien. Dvs anden generation.
Brillerne er nye og den ene brille kun testet og derefter pakket sammen igen.

De er til afhentning i Taastrup, hvis nogen tilfældigvis har byttet deres 20 og 30'er serie ud med en nyere, og fortsat har brillerne liggende til at samle støv.
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 09:44
Op til top!
Ingen som har et par gamle 3D briller til Panasonics 20 og 30'er serie? ;)
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 10:31
Virker dine briller til GT50?
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2013 kl. 17:10
Ja, det er brillerne som virker til 50 & 60'er serien, samt Samsung tv.


Redigeret af Jesper Keller - 17-Maj-2013 kl. 17:13
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 19:51
Har de interesse, SoundWave?
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 09:42
Er det originale 3D briller fra Panasonic? I så fald har de da lidt interesse, men jeg har intet at bytte med, så det skulle være i rent salg.
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 09:46
Udemærket. Det er de originale og det er kun den ene som har været forsøgt brugt.
Der følger også Viera Touch Pad med til, som også virker til GT50 - har den interesse? 
Hvad skulle prisen være for dem alle?
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 10:11
PM sendt
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2013 kl. 08:58
SoundWave ønskede at købe 3D brillerne. 
Jeg er stadig interesseret i at bytte, hvis nogle skulle ligge inde med et sæt gamle 3D briller til de tidligere Panasonic Modeller.

Ellers sælger jeg dem til SoundWave :)

- Go' pinse alle sammen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu