recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Sonos bridge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Sonos bridge

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Sonos bridge
    Sendt: 21-Maj-2013 kl. 17:32
Er på udkig efter en Sonos Bridge til mit nuværende setup. Ligger du inde med en du ikke bruger, eller bare gerne vil sælge så skriv her.

Kvittering kræves, så har du ikke dette er jeg ikke interesseret. Handler helst f2f og befinder mig i Storkbh.
Apple & Sonos entusiast
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:23
Jeg har en bridge som jeg ikke bruger, som kom med min S3. Den er kun brugt ganske kort tid, men har rykket min router, så ny bruges den ikke. Jeg har dog ikke kvittering, men hvorfor er det så vigtigt? Tænker jo det bare en lille boks uden nogen videre mekanik? 

Er selv fra KBH.
Mvh.

Casper
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 21:00
Ganske enkelt fordi jeg gerne vil være sikker på hvor gammelt udstyret er. Hvis prisen er god, vil jeg da godt overveje at købe den.
Apple & Sonos entusiast
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2013 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

Ganske enkelt fordi jeg gerne vil være sikker på hvor gammelt udstyret er. Hvis prisen er god, vil jeg da godt overveje at købe den.

Fair nok, den er 1 år gammel, var ny da jeg fik den. Købte den igennem en ven, så derfor var jeg ikke nervøs for at købe den uden kvittering.

Hvad er en god pris da for dig? Kan se en ny koster 400 kr i HFK.
Mvh.

Casper
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2013 kl. 22:27
150 kr.
Apple & Sonos entusiast
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu