recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lommebog til Canon 600 D spejlrefleks-kamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lommebog til Canon 600 D spejlrefleks-kamera

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
henrik-d Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lommebog til Canon 600 D spejlrefleks-kamera
    Sendt: 15-Juni-2013 kl. 13:15
Ja, jeg har den liggende på min iPad og kan også læse den på mobilen, men tak for rådet.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 995
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2013 kl. 13:07
Har du overvejet PDF på en e-bogs læser? En 4-5 tommer vil fylde langt mindre i tasken end den komplette manual på 328 sider. 
Til top
henrik-d Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 10:37
Den er købt hos Cineamagic, dansk firma med base i Padborg. Ingen danske eller engelske manaler i kassen. Hverken Canon eller forretningen kan skaffe manualerme.
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 01:35
Oprindeligt skrevet af henrik-d henrik-d skrev:


Hej!
Ja jeg mangler (allerhelst) en dansk eller alternativt en engelsk instruktionsbog til mit nye Canon 600 D digitale spejlreflekskamera. Jeg gider IKKE pdf-filer fra nettet! En lille lommebog er bedre i marken!
Er der nogen der ligger inde med sån en fætter er jeg villig til at gi en god skilling for den :-)
Vh Henrik

Hvis du med "nyt" mener "nyt", så skulle der gerne være en tyk og en tynd vejledning med på dansk, hvis apparatet er anskaffet i Norden. Den tynde til kameratasken og den tykke til at læse i sofaen.
Til top
henrik-d Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 00:59

Hej!
Ja jeg mangler (allerhelst) en dansk eller alternativt en engelsk instruktionsbog til mit nye Canon 600 D digitale spejlreflekskamera. Jeg gider IKKE pdf-filer fra nettet! En lille lommebog er bedre i marken!
Er der nogen der ligger inde med sån en fætter er jeg villig til at gi en god skilling for den :-)
Vh Henrik
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu