recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sort skærm på Prosonic 6003
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sort skærm på Prosonic 6003

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
@rnem Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2009
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér @rnem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sort skærm på Prosonic 6003
    Sendt: 29-Juni-2013 kl. 13:23
Hej 
Jeg har lige købt et Prosonic led6003
Første gang jeg tændte det virkede det ok, men dagen efter ville det ikke tænde. Den røde standbye lampe står og blinker hele tiden. 
Jeg har prøvet at slukke for strømmen og skifte batterier på fjernbetjeneren, uden at det virker. 
Nogen forslag inden jeg smider det i hovedet på FøtexOuch

Mvh
Arne
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2013 kl. 13:44
Gå ned og byt det. Det er det bedste du kan gøre. Føtex er heldigvis ikke besværlige på dette punkt. Du har jo lige købt det.
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
@rnem Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Februar-2009
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér @rnem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2013 kl. 13:48
Jeg har også ringet til dem og der var ingen problem i at få det byttet, men det kunne jo være det var en fejl 40 Wacko
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu