recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sagem 60 - firmware opdateret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSagem 60 - firmware opdateret

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 23:39

Hej igen,

I tillæg til listen øverst på side 2 har jeg i aften opdaget dette:

Efter at have indtastet slut-tidspunkt for en forsinket optagelse går Sagem 60 ikke i standby (som før den nye firmware kom og som nævnt i manualen). EDIT: Jeg har vist husket forkert her - se de næste indlæg.

Så nu kan man programmere flere optagelser uden at skulle tænde igen, vente på boot og finde menupunktet igen. Det synes jeg er fikst. 

Til gengæld må man så selv sætte Selector i standby bagefter medmindre den kan skifte kanal(er) via sin timerprogrammering mens den er tændt - det har jeg ikke testet.

Og så en lille advarsel m.h.t. timingen:

Selector tænder først, præcist når start-tidspunktet er nået. Men der går ½ minuts tid før den har bootet og kanalens billede og lyd er på og dioden lyser gult.

Så læg hellere lidt tid til før optagelsen starter hvis nu programmet faktisk starter lige til tiden. Det er surt at miste en bid.

Ellers må jeg sige, at jeg er ganske tilfreds med Sagem 60, især nu efter opdateringen.



Redigeret af Carser - 15-Juli-2006 kl. 11:31
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
speark Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Februar-2005
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af Carser Carser skrev:


Efter at have indtastet slut-tidspunkt for en forsinket optagelse går
Sagem 60 ikke i standby (som før den nye firmware kom og som nævnt i
manualen).



Det synes jeg da ikke, at jeg har oplevet - heller ikke med den gamle
firmware??? Har man ikke altid kunnet indtaste flere programmer med det
samme?

mvh
Søren
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 11:23

Hej Søren,

Du har da vist ret, og jeg har lige læst side 26 i manualen igen.

Det er under afviklingen af timerjobs, at boksen går i standby efter hvert sluttidspunkt, ikke efter indtastning af hvert.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu