recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Troværdig UK mailbox?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Troværdig UK mailbox?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Troværdig UK mailbox?
    Sendt: 22-Juli-2013 kl. 15:51
Hej.

Jeg står og vil købe noget grej i UK, men de sender desværre kun indlands.
Så er der nogen som har erfaring med en troværdig UK mailbox der kan sende varen videre?
Der er jo rigeligt at vælge imellem, men det nok de færreste der også sender videre.

På forhånd tak
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 18:02
Jeg anvender borderlinx.com
Du får en UK og en USA adresse. Det er helt gratis at oprette.
(PS: I dag er en pakke på vej til mig fra et USA firma via borderlinx.com)
Doo Wop
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2013 kl. 21:04
Shopuk, lidt som shopusa.
Du får en ok adresse, der så vidresendes til dig i DK.
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
Viborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 19:03
Borderlinx kunne nok gå, men syntes det er lige vildt nok at skulle give 2200 for de sender 2 pakker videre.

shopuk kan desværre ikke bruge.

Der er ikke andre der har nogle bud?
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Viborg Viborg skrev:

Der er ikke andre der har nogle bud?

Jeg har brugt skypax.com en enkelt gang fra UK. Det virkede fint og kostede £12 + DHL-porto. Jeg fik sendt tøj for ca. 1000kr.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Viborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 20:05
Takker. Det var lidt bedre med prisen.
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 22:18
Det ser ud til at skypax.com koster GBP100 for et års medlemsskab ifølge hjemmesiden, så den pris skal lige indregnes. Dog ikke hvis du vælger "One time shipment", så synes det kun at koste GBP12 plus forsendelsesomkostninger.

Redigeret af Doo Wop - 23-Juli-2013 kl. 22:26
Doo Wop
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu