recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airties boot loop. Bredbånd Nord. ["LØST"]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airties boot loop. Bredbånd Nord. ["LØST"]

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 23:43
Opsig abonnementet, timeld igen og få en ny boks, der er vel ikke andet du kan gøre?

Det eneste andet er at bide i det sure æble og indrømme at du har dummet dig ved at smide boksen væk - køb en ny Tilgin.


Redigeret af Droid - 25-Juli-2013 kl. 23:45
Til top
Lasse Vinther tyron Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse Vinther tyron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 01:47
Oprindeligt skrevet af Droid Droid skrev:

Opsig abonnementet, timeld igen og få en ny boks, der er vel ikke andet du kan gøre?

Det eneste andet er at bide i det sure æble og indrømme at du har dummet dig ved at smide boksen væk - køb en ny Tilgin.

Jeg tror faktisk jeg køber en Tilgin. Når Bredbånd Nord så finder ud af at TV-boksen ER defekt kan jeg sige: hva' sagde jeg. ;-)

Og så kan Tilgin'en derefter ryge på hylden.


Tak til alle for svar og input!
-også til dem der siger jeg vrøvler, skriver at det er noget fis og dem der råber. Smile
Til top
Rouladen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2013
Sted: Farstrup
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rouladen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2013 kl. 00:33
Jeg har netop fået byttet en boks, på samme fejlmelding hos Bredbånd Nord.  Fik at vide, at der var flere som havde haft problemer med den boks. Efterfølgende har jeg oplevet at en anden boks i huset frøs. Men her hjalp det at lave en simpel genstart af boks.
 
Som ny kunde, er jeg ikke helt sikker på, at den valgte boks er tæt på 100 % stabil :-( Ej heller helt tilfreds med boksens interface.
Til top
Rouladen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2013
Sted: Farstrup
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rouladen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2013 kl. 00:37
ps. De bad ikke om at få lov til at fejlsøge på min boks. Jeg fik bare tilsendt en ny. Og har stadig den gamle, som de åbenbart ikke vil ha tilbage.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu