recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee på Imac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee på Imac

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
stage Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 21:11
Så er jeg igang med min EyeTV og det køre super, kan kun anbefales
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af stage stage skrev:

Så er jeg igang med min EyeTV og det køre super, kan kun anbefales

Told You So :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 21:36
Og det kører også fint med 2 stk Hybrid......
Min HDHomeRun er brændt af, derfor har jeg lige fundet en billig brugt. Så nu har jeg igen mulighed for at optage 2 programmer - eller undgå at hvis 2 optagelser sendes lige efter hinanden at man ikke får det hele med.
En ting som jeg ikke fatter er at hvis man skal optage 2 programmer efter hinanden og man kører med standard overlap på +/- 5, hvorfor man ikke kan starte med at skrive til en ny fil samtidig med at dem gamle fil lige kører de par min ekstra. Det burde vel være muligt at gemme den samme MPEG data strøm til 2 filer samtidig..... 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu