recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket udstyr til Al Jazeera Sport
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket udstyr til Al Jazeera Sport

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2013 kl. 15:40

Hej.

Jeg kan bekræfte at har Al jazeera Sport HD kanalerne i øjeblikket ikke sendes fra Hotbird på 13 Øst.

Det passer også med dette link:



Men der er stadig mulighed for at se Premier League fra 13 Øst.
Det sendes af Græske NOVA, Italienske SKY Sport og Polske Cyfra+.
Af ovenstående anbefaler jeg polske Cyfra+ som jeg sidste vinter
så sende tre top kampe lige efter hinanden.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 02-August-2013 kl. 15:41
Til top
Pulver Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Februar-2010
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pulver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 14:38
Er det muligt at modtage BeIN Sport på andre satellitter, når nu stort set alt er væk på 13E? Jeg kan se at de sendes på 25.5 E, 26.0 E og 7W, men kan nogen af dem overhovedet modtages her i DK?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 16:39

Hej.

Jeg ved det desværre ikke.

Men jeg kan godt fortælle hvad det vil koste hvis det viser sig at være muligt.

Al jazeera/BeIN Sport vandt retighederne til at vise Premier League i MeNa ( Mittel East North Africa ) for knap et år siden. Da deres daværende kodnings system var let at hacke blev udsendelserne fra HotBird på 13 Øst stoppet for at undgå modtagelse i Europa. Samtidigt begyndte de kun at forny de eksisterende abonnementer således at de alle udløber her i disse dage før VM i fodbold.

De har så lige introduceret nye modtagere og nye abonnementer til både nye og eksisterende kunder. De kan købes fra følgende link:


En ny modtager med både 12 mdr BeIN Sport og VM i fodbold koster 399€

De kan også fås uden abonnement fra Engelske eBay:



I går begyndte nogle nye kanaler, som man kun regner med skal bruges under VM:



Af de nævnte satellitter er det kun Eutelsat 25B/Eshail 1 på 25.5°Øst der både har beams for MeNa og East ( som kan modtages i Danmark )


Men på hvilken Beam de eksisterende og de nye frekvenser sendes på ved jeg desværre ikke. Måske andre kan hjælpe?

Hilsen Carsten.
Til top
svbg1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af Pulver Pulver skrev:

Er det muligt at modtage BeIN Sport på andre satellitter, når nu stort set alt er væk på 13E? Jeg kan se at de sendes på 25.5 E, 26.0 E og 7W, men kan nogen af dem overhovedet modtages her i DK?


ntv.mx er løsningen for at se BeIn Sport!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu