recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er tonen blevet grovere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er tonen blevet grovere?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er tonen blevet grovere?
    Sendt: 03-August-2013 kl. 19:18
Er det mig, eller er tonen i forumet, og på forsiden for den sags skyld ikke blevet meget grovere på det sidste.

Jeg synes at opleve bla.a:
Grammatiske fejl bliver kommenteret, også på en grov måde.
Personer med en anden holdning en én selv bliver udsat for ord som fjols osv.
Lige så snart en nævner noget positivt ved et firma, så er man fanboy, i stedet for at kommentere sagligt på, hvad der bliver beskrevet.


Jeg synes det har været tiltagende den sidste tid.

Er det mig ser er blevet mere følsom eller?

Skal siges recordere.dk er mit foretrukne sted at hente inspiration og info, hvorfor den tiltagende grovhed i tonen ærger mig.

Redigeret af aerik - 03-August-2013 kl. 19:20
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2013 kl. 19:24
Næh, det er såmænd bare når varmen stiger til hovedet, at folk begynder at opføre sig som fjolser uden at være det.
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2012
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Næh, det er såmænd bare når varmen stiger til hovedet, at folk begynder at opføre sig som fjolser uden at være det.

LOLLOLLOL

Nogle prøver måske at køle sig ned med kolde øl Big smile


Redigeret af Bassekat - 05-August-2013 kl. 15:35
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Er det mig, eller er tonen i forumet, og på forsiden for den sags skyld ikke blevet meget grovere på det sidste.

Jeg synes at opleve bla.a:
Grammatiske fejl bliver kommenteret, også på en grov måde.
Personer med en anden holdning en én selv bliver udsat for ord som fjols osv.
Lige så snart en nævner noget positivt ved et firma, så er man fanboy, i stedet for at kommentere sagligt på, hvad der bliver beskrevet.


Jeg synes det har været tiltagende den sidste tid.

Er det mig ser er blevet mere følsom eller?

Skal siges recordere.dk er mit foretrukne sted at hente inspiration og info, hvorfor den tiltagende grovhed i tonen ærger mig.
Du er ikke den eneste der har bemærket det - synes måske der mangler noget konsekvens fra moderaternes side, der står et sæt fine retninglinier omkring måden man skal gebærde sig på herinde, men jeg oplever der gentagne gange i den seneste tid bliver set stort på dem fra forskellige brugere...
 
Må også erkende jeg selv har fyret et par grimme kommentarer af omkring folks opførsel - nok mest i frustration over hvad man fra moderatornes side tillader af sprogbrug...
Mener ikke vi skal i nærheden af den censur Gige kører på den anden side - men det kunne da være dejligt for øjnene med lidt håndhævelse engang imellem, efter min mening ihvertfald...
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 16:38
Tonen herinde og om den er blevet en smule mere direkte, måske men de fleste gamle brugere kan vel håndtere (en hel del)

Min startside burde faktisk være Recordere.dk           Igennem en årrække er det det første jeg checker! Før alt andet mener jeg.

Redigeret af skyking - 06-August-2013 kl. 16:40
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu