recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tdcplay lukker ned
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tdcplay lukker ned

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tdcplay lukker ned
    Sendt: 17-August-2013 kl. 08:57
Jeg har en IPhone5 med TDCPlay, og det er jo egentlig okay da det er en firmatelefon og dermed gratis for mig, dog irretere det mig grænseløst at TDCPlay lukker ned hver gang telefonens skærm går på pausemode eller hvis jeg går væk fra TDCPlay og ind i en anden apps. Hvilket egentlig gør TDCPlay ganske værdiløst på dette medie. Jeg har også TDCPlay på en Ipad3 og der fungere det ganske upåklageligt, og indstillingerene er det samme, Hvad går der galt på IPhonen?
Mvh
Johnny
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 09:12
Jeg kender ikke lige til det men har da et par forslag du kan prøve.
Prøv at genstarte telefonen og se om det virker.
Hvis det stadig er et problem kunne programmet være installeret forkert, prøv derfor at slette programmet og installere det igen
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 17:12
Begge dele har jeg allerede prøvet, de hjælper nada.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 20:56
Jeg har selv TDC play på min iPhone 5 og der virker det fint. Har du tjekket om der skulle være en opdatering til programmet eller til din iPhone. Ellers er der data med i mobilpakke på din firma mobil? For kan jo være at det er der begrænsning er.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 07:03
Hvis jeg har forstået det rigtigt, så er der små røde tal på apps ikonet hvis der ligger en opdatering, og det har jeg hverken på tdcplay ikonet eller nogen andre steder, og mit abonnent giver fri data, men så må jeg jo bare en tur i tdc erhvervscenter, de er som regel rigtig hjælpsomme.
Mvh
Johnny
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 11:35
har du prøvet at se under indstiller i tdcplay appen, der er en funktionsskyder som hedder dvaletilstand, måske den kan gøre en forskel for dig?
Mvh

René
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 13:05
Jeg har været derinde og kikke, og mine indstillinger fuldstændig magen til min IPad, og det er vel den samme apps, eller laver man forskellige til IPhone og IPad
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu