recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ? om at aktiver en viasat plus hd box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

? om at aktiver en viasat plus hd box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ? om at aktiver en viasat plus hd box
    Sendt: 18-August-2013 kl. 02:59
hej alle her inde jeg har et ? til jer, jeg har haft en viasat plus hd box i i ca 3 år men for en uge siden stod hdd af i den så den ikke kan optage mere, og så har jeg købt en brugt magen til der næsten ikke er brugt så her i dag har jeg sat den nye box til og skulle til at aktivere min nye-box med mit gamle viasat kort over tlf som jeg har prøvet mange gange før men den her gang kommer de og siger i tlf at der er allerede et kort tilsluttet til den modtager med det box nr og så vil den jo ikke åben for signal på mit kort    så hvad gør jeg så for at få åben for den nye brugte box til mit kort nogen der har en god ide.
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 06:44
Prøver igen. Den skal jo "laves om" til dit kort.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 07:18
Har du stadig boksen med den defekte harddisk? I så fald, kunne du vel bare hive harddisken ud af den brugte boks, du har købt og smide den i din gamle boks? Hvis kort og boks da ikke kan "parres", som det vist nok hedder.
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 09:09
Selvfølgelig kan de parres.

Den person du har købt boksen i har bare stadig et kort parret med den, og der kan ikke være 2 kort parret til samme box.

Ring til Viasat 70134050, så kan de klare det på et øjeblik.
Til top
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 09:44
ok mange tak for de svar først prøver jeg at ringe til viasat i morgen for de har lukket i dag står der og håber de kan hjælpe elles prøver jeg bare at skifte hdd over i den gamle box
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 09:55
Teknisk support har åbent fra 10-16 lørdag og søndag.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu