recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > Xbox One
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox One - gratis Fifa 2014 til alle i EU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox One - gratis Fifa 2014 til alle i EU

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox One - gratis Fifa 2014 til alle i EU
    Sendt: 20-August-2013 kl. 12:10

Er lige kommet fra Gamescom. 

God deal til dem der alligevel vil have XB1 og Fifa.Tongue
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 13:38

Ja, det var sgu en klog taktik for at lokke boernene og deres familier til at vente paa Boxen! 

De blev jo ogsaa noed til at foretage sig noget - og dette er det foerste smarte, jeg hoerer fra dem siden offentliggoerelsen.


BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 13:57
Hvis rygterne taler sandt, at PS4 kommer sidst i oktober,, så tror jeg Microsoft taber rigtig mange kunder på, at Xbox One først kommer 3 måneder senere.
Det var jo netop en af grundene til, at Xbox 360 klarede sig så godt mod PS3, da det var omvendt dengang.

At Fifa 14 er med gratis, tror jeg nu ikke påvirker meget, da spillet kommer allerede i efteråret. Tror næppe der er mange der gider vente 3 måneder på et spil.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 14:50

Ifoelge EA skulle next gen versionen virkelig sparke roev ift den anden version. Det skal de vel sige, men der er nok noget om snakken, da deres nye motor formodentlig kraever en del af konsollen. 

Jeg fatter simpelthen ikke, at MS kan udsaette lanceringen i Skandinavien. Ja, det er smaa markeder, men ogsaa forbrugsstaerke, og man skal taenke flere aar frem. Naturligvis har det nok udsat det, da de ikke kan have nok konsoller klar.


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 14:57
Det er jo ikke kun skandinavien men også Rusland .. Og andre lande :p
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu