recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S : 24" skærm, to tastaturer, headsets
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S : 24" skærm, to tastaturer, headsets

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tulliz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-December-2011
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulliz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S : 24" skærm, to tastaturer, headsets
    Sendt: 27-August-2013 kl. 08:28
Hej venner

Sætter også lige mine ting til salg her. Jeg er stoppet med at spille computer, fordi jeg har indset, at uanset hvor mange timer, jeg bruger på World of Warcraft, er det umuligt for mig at vinde spillet.

Derfor sætter jeg hermed resterne af mit udstyr til salg.

Skærm:

Modelnummeret er Samsung S24B300, og den er med DVI, ikke HDMI. Den er købt i Elgiganten i april sidste år, og jeg har stadig kvitteringen, hvis det spiller en rolle. Den ser sådan her ud:


Tastatur 1:

CM Storm Quick Fire Rapid, som er et mekanisk tastatur.

- cirka halvanden måned gammelt
- virker upåklageligt
- leveres i original kasse
- købt hos Føniks Computer på Frederiksberg


Tastatur 2:

Logitech K800

- cirka et år gammelt, men har ikke været brugt de seneste par måneder
- købt i Elgiganten
- virker upåklageligt, ingen bogstaver er slidt af eller noget i den stil
- leveres som det er, med kabel og lille trådløs USB-fætter, som ryger ind i computeren


Headset 1:


Icemat Siberia med clip-on-mikrofon

Flot stand, virker upåklageligt. Ikke med kvittering, men har alligevel et par år på bagen. Har fortrinsvis ligget i skuffen, da jeg mest har spillet med højtalere.

Headset 2:


Creative Fatal1ty

- købt i Elgiganten
- har kvittering fra starten af maj 2012
- virker perfekt, har ligget i skuffen sammen med mit Siberia-headset

Alle tingene er på Indre Østerbro lige ved Søerne. Jeg har ikke sat priser på, for jeg regner med, at I selv kan finde ud af komme med nogle realistiske bud. Det siger fx sig selv, at jeg ikke afhænder skærmen for en halvtredser. 

Jeg foretrækker at handle med folk i hovedstadsområdet, da der er for meget bøvl forbundt med at sende.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 12:51
Sender du skærmen?
Hvis det er tilfældet, så byder jeg 400pp for den?
Til top
Tulliz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-December-2011
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulliz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 17:15
Hey Nagash

Tak for dit bud, men sender ikke for 400 kr. Det er for meget besvær, så er det en bedre forretning for mig at beholde den :-)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 19:53
pp betyder plus porto. Altså, at jeg betaler for portoen ud over de 400kr ;)
Til top
StoneColdO Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StoneColdO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 23:16
Dit CM tastatur, er det med dansk keyboard layout?

Hvis det er, byder jeg 250 pp.

Til top
Tulliz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-December-2011
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulliz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 08:10
Naga, ved godt, at pp betyder plus porto - men det er jo både porto og emballage, jeg skal finde. Dertil kommer den til, jeg skal bruge på at tage på posthuset. Livet er hårdt, I know - haha ;-) 

Mit CM tastatur er med nordisk layout. De danske taster er derfor også på.

Bud noteret.
Til top
Sifat Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2008
Sted: Denmark, 2000
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sifat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 08:48
1300 for det hele afhentet
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 10:17
Hvad siger du så til 400 afhentet? Mon ikke jeg kan finde ind til Østerbro med S-toget..
Til top
Tulliz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-December-2011
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulliz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Sifat Sifat skrev:

1300 for det hele afhentet

Det er sgu en aftale. Hvornår kan du komme?
Til top
Tulliz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-December-2011
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulliz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Hvad siger du så til 400 afhentet? Mon ikke jeg kan finde ind til Østerbro med S-toget..

Lad os lige se på det, hvis jeg ikke hører fra Sifah.
Til top
Tulliz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-December-2011
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulliz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 19:09
Sifat har netop hentet alle tingene, så alt er udsolgt.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 03:46
Oprindeligt skrevet af Tulliz Tulliz skrev:

Sifat har netop hentet alle tingene, så alt er udsolgt.
Så ville det være rart, hvis du skrev Solgt i titel linien, så man ikke skal læse hele tråden - for så at finde ud af, at tingene allerede er solgt. Pft.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu