recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay stream
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay stream

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay stream
    Sendt: 27-August-2013 kl. 23:13
Jeg ser meget golf på Viaplay via iPhone og iPad til kablet ATV, og jeg synes ikke jeg har problemer med dårlig billedkvalitet. Snarere tværtimod så synes jeg Viaplays golfudsendelser i HD står superskarpt, også når der er hurtige bevægelser. Jeg har 30/30 via Waoo, bruger en DLink 825 og en Linksys SLM2008-switch, kabling med kat. 6.

Hvis der er problemer er det typisk på deres fodbold-streams fra Kanal 9, 3+ eller lignende der hænger i bremsen.

Så er der mon også en sammenhæng til kildematerialet?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 22:53
Egentlig ringe, når sportsabonnementet er så dyrt.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 21:48
Ja kvaliteten ved livesport er ringe hos Viaplay. Jeg har en kablet 150 mbit og det hjælper ikke.

Jeg har også et NFL abonnement via gamepass og her er kvaliteten i tip top, så det må være viaplay

.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 21:37
Jeg oplever også at kvaliteten svinger noget ved live sport.
Film serier osv. spiller normalt uden problemer.
Til top
chasm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chasm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 16:55
Er der nogle som har airplay erfaring med Viaplay?

Jeg har haft en ven ovre med Ipad og selvom jeg har hurtigt net (+50 mbit) hakkede den når jeg så live sport og pixelerede via min airports airplay funktion.

Når han downloadede en TV udsendelse til Ipad og "bare afspillede den" til TV virkede det bedre, uden så mange udfald i udsendelsen og i en stabil kvalitet, men har i andre erfaringer med dette? Skyldes det den live sportsudsendelse eller kapacitetsissues fra Viaplay?

Alternativt, vil det hjælpe med en airport extreme hvis problemet er at min "basis" airport ikke kan håndtere download og stream samtidigt?

Mvh
Morten N

AalborgTeknik.mono.net



Redigeret af chasm - 27-August-2013 kl. 17:01
Steve Olfers er mere end bare en ringe spiller, han er KULT!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu