recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering Epson EH-TW 3200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering Epson EH-TW 3200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Michael Skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael Skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering Epson EH-TW 3200
    Sendt: 03-September-2013 kl. 12:50

Hej


Er interesseret i en brugt Epson EH-TW 3200 med lige under 200timer men en alder på 2 år. Er 4000kr ikke lige i overkanten? 

Og er der andre brugte projektorer i det prisleje jeg skal se efter. Det må ikke være DLP da jeg kan se regnbuger.


Mvh

Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
Til top
Michael Skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael Skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 21:35
Slet ingen input?
Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2013
Status: Offline
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 13:53
Jeg synes ikke det virker så galt endda, -såfremt- timetallet holder. En ny koster knapt 8k,-. Vær opmærksom på at timetælleren kan nulstilles af brugeren, så hvis ikke du kender sælger kan du ikke stole på den. Det er en glimrende projektor og den har i modsætning til stort set alt andet i priskalssen lensshift der kan bruges til noget. Hvis det ikke må være DLP er der heller ikke ret meget at vælge mellem i den prisklasse. Den har dog ikke 3D.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 14:05
Prisen er fin, hvis, som sagt, hvis timetallet er fakta...
Jeg overvejer at sælge min. Den har kørt 5000 timer på 1. pære på 2 år. Jeg har en ekstra pære liggende, men den 1. vil bare ikke brænde ud. :)
Jeg vil sælge for et sted melllem 4.000 - 4.500, så prisen er vel ikke helt ved siden af...

Redigeret af Supergris - 04-September-2013 kl. 14:05
Til top
Michael Skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael Skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 16:24
Tak for svarende. Køber projektoren, hvis alt er i orden.
Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu