recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - java opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

java opdatering

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Hvis man ikke ønsker at den skal installere toolbars og tilsvarende ved en opdatering/installation.
Så kan man lave følgende ændringer i registry.

Nedenstående med blåt skal kopieres ind i en tekstfil og gemmes i en fil som slutter på ".reg"
Man kan eksempelvis kalde filen for stop_java_sponsers.reg.
Man gemmer indstillingerne i computeren ved at dobbeltklikke på filen. Som i tydeligt kan se indeholder det intet farlig kode, men det laver en indstilling som java installationen læser og undlader at installere reklame.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"
 
 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\JavaSoft]
"SPONSORS"="DISABLE"
 
 
Tak vældig nyttigt Wink
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Alene det faktum at java forsøger at hælde bloatvare ned på folks computere, burde få NemID til at søge alternativer hurtigst muligt!

Klaus

Så kom Java 7 update 45, og NemID virker ikke. 
Jeg ringede til support hos NemID og fik at vide at deres teknikere arbejder på det, men ingen tidshorisont Angry


Venlig hilsen
KB
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:47
 
 Der kan i følge TTV gå op til 2 døgn før det virker igen, Log på som før Nem ID hvis muligt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:


Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Hmm...Mit java har ikke virket i et halvt år. Det virker ikke på den stationære, eller på netbook'en. Jeg kan få det til at virke på min Sony Vaio, men kun via Firefox og jeg får altid besked på at den er forældet,

Jeg har forsøgt at opdatere den et hav af gange, men får altid besked på et eller andet med "file currupt" eller lignende. Jeg har fjernet det helt en del gange, og downloadet det på ny, men det hjælper heller ikke.

Der skulle vel ikke være Bullguard antivirus installeret, dette software måtte jeg afinstallere hos en kollega, ellers ville java ikke starte op.


Nej, jeg mener det er Avast der ligger på dem.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 12:31
 
 Så er problemerne blevet løst. Det virker igen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 15:45
Vil mene at du ikke havde behøvet afinstallere BullGuard antivirus, men istedet havde kigget på de indstillinger man har sat det op med.

Har kørt med BullGuard i mere end det sidste år, og har ikke oplevet problemer hverken med NemId / Java eller andet.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu