recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Konkurrencefusk hos Recordere.dk 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Konkurrencefusk hos Recordere.dk 

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndDKDKDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndDKDKDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Konkurrencefusk hos Recordere.dk 
    Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 22:21
Hej, jeg søger et forum / nyhedsopslag, mht en konkurrence der blev afholdt her på Recordere.dk
Da jeg gerne vil genopfriske min hukommelse med den sag

Hvor vinderen blev trukket, og ringet til, på trods af man ikke havde oplyst nummer.. Hvor der kom en forklaring der lugtede lidt, med man havde søgt på hans mail på nettet og fundet hans nummer, eller sådan noget skævt 

Kunne godt tænke mig at læse de kommentarer der faldt mht til den sag igen :) 

Men ja, man ser vel os hellere familie / venner vinde, end en ukendt læser :)


Redigeret af AndDKDKDK - 14-Oktober-2013 kl. 22:22
Til top
Hancock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hancock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 22:46
Det er da noget af en anklage.
Er du bare bitter fordi du ikke var den heldige vinder?
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl
Til top
AndDKDKDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndDKDKDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 00:13
På ingen måde :) Jeg ville bare gerne læse dialogen igen mellem brugere og staff på siden :) Min troværdighed til deres konkurrencer faldt alligevel til 0 efter den episode :)
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 00:35
Oprindeligt skrevet af AndDKDKDK AndDKDKDK skrev:

På ingen måde :) Jeg ville bare gerne læse dialogen igen mellem brugere og staff på siden :) Min troværdighed til deres konkurrencer faldt alligevel til 0 efter den episode :)
 
Alle de konspirationsteorier Unhappy
 
Recordere.dk har aldrig - og kommer aldrig til - at fuske med nogen konkurrencer. Det har vi slet ingen interesse i.
 
Vi trækker en tilfældig vinder, efter hver konkurrences afslutning, blandt dem der har indsendt rigtige besvarelser. Det er tilfældighedsgeneratoren på random.org der benyttes, for at sikre at det vitterligt er helt tilfældigt.
 
I den "tussegamle" konkurrence du taler om (og der har jo været en del siden da) var der tale om et specielt navn og email (se navnet her) og det tog os ca. 10 sekunder at google både hans egen hjemmeside og linkedln profil, hvor hans mobilnummer stod listet begge steder (dengang).
 
Og nej, vinder er hverken ven eller familie, hverken dengang eller nu. Det var blot ham der kom op af hatten ved udtrækningen.
 
  /Lars
 
 
PS. Du kan ikke se det gamle kommentarspor fra annoncering af vinderen, da vi har skiftet kommentarsystem siden dengang.


Redigeret af Lars - 15-Oktober-2013 kl. 00:35
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
AndDKDKDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndDKDKDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 00:42
Øv, det var surt med de kommentarer.. Nå men tak for svaret.. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu