recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bbc på 28,x
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bbc på 28,x

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Man er begyndt at teste Astra 2E på den midlertidige position 43,5 Øst


Hilsen Carsten.


Det virker som testene er avsluttet for 2 dager siden.  Ser hvertfall ingen aktivitet lengre når jeg gjør en spektrum analyse.  Tipper at det snart slippes nye tracking data som viser at ASTRA 2E er på vei mot 28.2øst. http://www.satellite-calculations.com/Satellite/Catalog/catalogID.php?39285
I øyeblikket er trackingdata fra 22 Oktober og er derfor ikke til å stole på.


Redigeret af Bobben - 25-Oktober-2013 kl. 15:53
Til top
hylegaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2012
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hylegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 21:02
Noget nyt?
Er lige kommet hjem fra Usa, og kan se at 28.2 stadigt virker. Er der noget nyt om hvornår det evt. er slut?
Mvh Jens
Til top
hylegaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Februar-2012
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hylegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 21:04
[QUOTE=hylegaard]Noget nyt?
Er lige kommet hjem fra Usa, og kan se at 28.2 stadigt virker. Er der noget nyt om hvornår det evt. er slut?
Mvh Jens

Forøvrigt efter en slemme storm, som kunne have ændret min 120 cm skål lidt ?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af hylegaard hylegaard skrev:

Noget nyt?
Er lige kommet hjem fra Usa, og kan se at 28.2 stadigt virker. Er der noget nyt om hvornår det evt. er slut?
Mvh Jens

Hej Jens.

Nej, jeg har ikke læst noget nyt siden jeg skrev sidst. Nyd det så længe det varer.

Men jeg tror at intet nyt er godt nyt. For en del år siden blev der lavet en større
frekvens ændring for de Engelske betalings kanaler ( SlY ) lige før jul. Det medførte at
mange Englændere ikke kunne se deres ynglings programmer i julen. Den fejl tror jeg
ikke at man laver igen. Så enten sker ændringen snart eller også sker den først efter jul og nytår.

Hilsen Carsten.

Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 15:05

Den nye ASTRA 2E satellitten ligger fortsatt på 43.5 øst der den testes.  Det er egentlig litt overraskende at den ikke allerede har blitt flyttet over på 28.2 øst siden det er lenge siden de siste test signalene ble observert.


Redigeret af Bobben - 15-November-2013 kl. 15:05
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 15:34
Jeg håber bare, at den bliver der lidt over en uge endnu - så vi kan nå at se Doctor Who 50 Year Anniversary på næste lørdag ...

Redigeret af HeartWare - 15-November-2013 kl. 15:34
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu