recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En lille ændring af recorder.dk??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEn lille ændring af recorder.dk??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
1mba Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 653
Direkte link til dette indlæg Emne: En lille ændring af recorder.dk??
    Sendt: 07-Juni-2006 kl. 22:41

 

 

Var det muligt, at få en knap som ovenstående???

Da jeg læser en del af emnerne og svarer på spørgsmål, kan det være svært, at overskue om der er kommet svar eller nye spørgsmål i emner, man har kikket i.

Hvis man kunne markere ”emner som læst” i hver af de ”generelle emner” viste man, hvis der var nyt.

Knappen er tænkt brugt undervejs i gennemgangen af forummet.

Jeg markere normalt alle emner som læst, enden jeg forlader forummet.

 

I de ”generelle emner” er der ved, at være en del ”prioriteret emner”.

I ”fælleskøb” er det meste af side 1 ”prioriterede emner”.

Var det en ide / mulighed, at lægge dem i kun et ”prioriteret emne” (selvfølgelig i det ”generelle emne” hvor det høre til), når man så trækker markøren over, får man så en lang liste med de forskellige prioriterede emner.

 

Til sidst vil jeg bare bemærke at ”recorder.dk” kører virkeligt godt.

STABILT og HURTIGT.

Venligst Michael / 1mba

Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF   Meget Tilfreds.

Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 07:49
Der er jo allerede forskellige konvolut symboler for om der er nye beskeder i de enkelte fora.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
1mba Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 23:18

Hej...

Det har du ret i, men den ændre sig kun hvis man har kikket i samtlige emner. Det er jo ikke alle emner der lige interessante i de forskellige fora.

 

Venligst Michael / 1mba

Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF   Meget Tilfreds.

Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv.
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2006 kl. 00:00

Hej Michael,

Jeg kan godt følge dig, men bruger du ikke e-mailunderretning?

Det synes jeg fungerer upåklageligt (nu og siden kort efter forummet fik egen server), det kræver bare et enkelt klik og man kan bruge det uanset om man selv poster indlæg, svarer eller ej. I hver e-mail kan man direkte klikke sig ind i den tråd, man "abonnerer" på, blot man er logget ind allerede.

Jeg må dog indrømme, at jeg ikke rigtigt holder øje med konvolutsymbolerne. Jeg bruger til gengæld søg og vis flere emner jævnligt.

Og ja, det er lækkert, at recordere.dk kører hurtigt og stabilt.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2006 kl. 05:35
Jeg synes også det fungerer fint med email-service. På www.feltet.dk står der "ny" ud for hver tråd, som man ikke har læst. Jeg synes ikke der er nogen grund til at ofre ressourcer på det, når der er mulighed for at bruge email her. 
Til top
1mba Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2006 kl. 16:31

Hej...

Den mail som jeg har registeret i dette forum er en mail som jeg bruger til at hente "kodeord og regieteringer på tvivlsomme hjemmesider" jeg får ca. 300 spammails om dagen på den konto.

Men det er jo mit problem, det var også bare et forslag.

 

Venligst Michael / 1mba

Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF   Meget Tilfreds.

Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu