recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - >Løst< Hvordan ser jeg ældre beskeder i Hotmail?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

>Løst< Hvordan ser jeg ældre beskeder i Hotmail?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: >Løst< Hvordan ser jeg ældre beskeder i Hotmail?
    Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 09:56
Hotmail har ændret udseende og navn. Hedder åbenbart Outlook nu. Men førhen var der pile i bunden af listen med beskeder så man kunne bladre tilbage.

Hvordan ser man ældre beskeder nu?


Redigeret af Kampus - 27-Oktober-2013 kl. 10:58
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muele Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 10:26
Der er da stadig pile i min.


Er det i en browser, eller en app?


Redigeret af Muele - 27-Oktober-2013 kl. 10:28
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 10:57
Det er i Firefox på PC. Jeg kunne bruge søgefunktion på navn på afsender, men det andet var mere ligetil.

Edit.: Programmet havde lagt en bjælke med oplysning om oprydning, som skulle klikkes væk i bunden. Ikke særlig brugervenligt IMO
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu