recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rikomagic 802IV og XBMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rikomagic 802IV og XBMC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vuffi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-September-2005
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vuffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rikomagic 802IV og XBMC
    Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 18:48
Hej
Har Rikomagic 802IV og har instal. XBMC (via dette: http://www.xbmcandroid.com/2013/01/17/introducing-the-first-end-user-friendly-release-of-xbmc-for-android-must-have/).
Har instal. DR. Bonanza via "video addons".
Når jeg så vælger et program jeg vil se i Bonanza kommer der et felt op på skærmen hvori der står: "ekstern afspiller aktiv", "tryk på ok når afspilningen er slut".
Så sker der ikke mere. Det valgte bliver ikke afspillet. Jeg kan trykke på ok et par gange og så forsvinder feltet. O det er det.

Hvorfor? er der noget jeg gør forkert?

Rikomagic 802IV kører trådløst.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 20:44
du kan eventuelt tage kontakt til Tommy der har lavet det! http://tommy.winther.nu/wordpress/

Til top
vuffi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-September-2005
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vuffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2013 kl. 20:53
Mange Tak. Prøver
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 21:22
Har du så hentet en ekstern afspiller til Android. Det er jo ligesom det den skal bruge. Jeg har på fornemmelsen, at det er det der mangler. Tommy skal du ikke stille til regnskab for det. Han har jo udviklet det med desktop versionen af XBMC i tankerne. Den bruger nemlig interne codecs til at afvikle indholdet. Men sådan virker det ikke på Android. Dermed ikke sagt, at han ikke ved, hvilken ekstern afspiller der virker bedst. Det kan jo nemt være han selv har prøvet det af.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 21:56
Hvorfor har du ikke valgt en officiel xbmc? Kan downloades herfra: http://xbmc.org/download/ Vælg evt. en fra "monthly builds", der har de mest android opdaterede versioner.
miri
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu